مقالات ارائه شده در مجلات

فارسی

  1. قاسم اسلامی , فرشاد قادری , بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های 4 و 5 ستاره شهر مشهد, مطالعات اجتماعی گردشگری, دوره (12), شماره (25), سال (2024-4), صفحات (101-128)
  2. فاطمه قربانی , قاسم اسلامی , حسین افخمی روحانی , بررسی تاثیر رهبری متناقض نما بر خلاقیت با نقش میانی خودکارآمدی خلاقانه و هویت یابی با رهبر و نقش تعدیل گر فشار بارکار و نیاز کارکنان به ثبات شناختی, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (15), شماره (30), سال (2023-10), صفحات (10-25)
  3. روح اله باقری , قاسم اسلامی , فرشاد قادری , زینت پارسائی , تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند, مطالعات مدیریت راهبردی, دوره (14), شماره (53), سال (2023-4), صفحات (313-332)
  4. آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , سعادت مصطفوی , تثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت, مدیریت بازاریابی, دوره (18), شماره (59), سال (2023-5), صفحات (113-128)
  5. زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , نقش کانال‌های همه‌کاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان, بررسی های بازرگانی, دوره (21), شماره (119), سال (2023-5), صفحات (75-98)
  6. مسلم حسن عبود الغراوی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , قاسم اسلامی , Evaluating the state of digital human resource management in Iraqi public universities, YMER, دوره (1), شماره (3), سال (2023-8), صفحات (1233-1260)
  7. قاسم اسلامی , مریم رحیم نیا , مرضیه ادیب زاده , تبیین نقش امنیت روانشناختی زنان در رابطه میان پنهان‌کاری دانش، عملکرد شغلی و رفتارهای یاری‌رسان, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (14), سال (2023-2), صفحات (84-120)
  8. محدثه محمدی , یعقوب مهارتی , قاسم اسلامی , مربی‌گری و عملکرد کارکنان: نقش میانجی پاداش و قدردانی، تعهد و یادگیری, مدیریت منابع انسانی پایدار, دوره (5), شماره (9), سال (2023-11), صفحات (7-38)
  9. فرشته ایمانی , قاسم اسلامی , روح اله باقری , بررسی تأثیر رهبری اخلاقی درک شده بر پنهان‌سازی دانش (نمونه پژوهش: یک شرکت خودروسازی), مدیریت دانش سازمانی, دوره (5), شماره (2), سال (2022-9), صفحات (143-180)
  10. قاسم اسلامی , رأفت خدایاری , شناسایی کاربردها، فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از فناوری بلاکچین در مدیریت منابع انسانی: مروری نظام‌مند, مطالعات منابع انسانی, دوره (12), شماره (1), سال (2022-6), صفحات (1-16)
  11. سید مهدی اکرانی , علی شیرازی , سعید مرتضوی , قاسم اسلامی , شناسایی مولفه های افتخار سازمانی در سازمان های دولتی, مدیریت منابع در نیروی انتظامی, دوره (10), شماره (3), سال (2022-11), صفحات (21-43)
  12. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو), مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, دوره (8), شماره (4), سال (2020-9), صفحات (81-90)
  13. حبیب اله دعائی , قاسم اسلامی , محمد غلامی , بررسی تأثیر شایعهپراکنی و سخنچینی در سازمانهای بخش دولتی بر نگرشهای شغلی و عملکرد کاری کارکنان از طریق بدانگارپنداری سازمانی, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (13), شماره (1), سال (2022-5), صفحات (56-84)
  14. علیرضا خوراکیان , سیده نرگس راهنما , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی مسرت و پیامدهای مثبت آن, چشم انداز مدیریت دولتی, دوره (12), شماره (3), سال (2021-10), صفحات (126-154)
  15. روح اله باقری , قاسم اسلامی , فرشاد قادری , کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه, مطالعات مدیریت راهبردی, دوره (12), شماره (46), سال (2021-7), صفحات (1-18)
  16. علیرضا خوراکیان , قاسم اسلامی , سمیه رهی , محمد امین خوراکیان , معنویت اسلامی و اثر آن بر سطوح بخشش بین فردی، شادکامی و بروز رفتارهای کاری ناکارامد در کارکنان دانشگاه, فرهنگ در دانشگاه اسلامی, دوره (11), شماره (38), سال (2021-5), صفحات (67-94)
  17. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر استرس درک‌شده بر جنون خرید اینترنتی با میانجی‌گری مقابلة منفی و نقش تعدیل‌گر عزت‌نفس, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (10), شماره (3), سال (2020-10), صفحات (141-158)
  18. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی, مدیریت کسب و کار بین المللی, دوره (3), شماره (10), سال (2020-9), صفحات (137-154)
  19. فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری, مطالعات اجتماعی گردشگری, دوره (8), شماره (15), سال (2020-7), صفحات (1-26)
  20. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر سرمایه روان‌شناختی و تمرکز در کار بر تمایل به ترک خدمت به واسطه روابط محتاطانه: شواهدی از زنان شاغل, مدیریت منابع انسانی پایدار, دوره (2), شماره (2), سال (2020-6), صفحات (29-47)
  21. فریبرز رحیم نیا , فرشاد قادری خشندرق , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد, برنامه ریزی و توسعه گردشگری, دوره (8), شماره (3), سال (2019-10), صفحات (1-15)
  22. فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی, مدیریت کسب و کار بین المللی, دوره (2), شماره (4), سال (2020-1), صفحات (73-96)
  23. قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , علیرضا خوراکیان , ارائه مدل رفتار غیر اخلاقی تخریب همکاران در سازمان‌های بخش دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد, اخلاق در علوم و فناوری, دوره (14), شماره (3), سال (2019-12), صفحات (37-42)
  24. فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند, مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, دوره (7), شماره (25), سال (2019-10), صفحات (51-64)

انگلیسی

  1. GHasem Eslami , سید مجتبی هاشمیان , Alireza Khorakian , مرضیه ادیب زاده , How role overload affects female teachers' work-life balance crafting behaviours: a coexistence collective moderation model, International Journal of Management in Education, Volume (18), No (1), Year (2024-1), Pages (46-69)
  2. Alireza Khorakian , Mostafa Jahang , somayeh rahi , GHasem Eslami , jonathan Muterera , Remote working and work performance during the COVID-19 pandemic: the role of remote work satisfaction, digital literacy, and cyberslacking, Behaviour and Information Technology, Year (2023-7)
  3. Neda Zarinnegar , Mehdi Mahmoudzadeh , GHasem Eslami , Valimohammad Darini , Providing a model of environmental factors affecting the development of the organic food market, International Journal of Nonlinear Analysis and Applications, Volume (12), Year (2021-1), Pages (921-935)
  4. Fariborz Rahimnia , Saeid Nosrati , GHasem Eslami , Antecedents and outcomes of job embeddedness among nurses, Journal of Social Psychology, Volume (162), No (4), Year (2021-6), Pages (455-470)
  5. Yasaman Norouzinik , Fariborz Rahimnia , Yaghoob Maharati , GHasem Eslami , Narcissistic leadership and employees’ innovative behaviour: mediating roles of job embeddedness and job engagement, Innovation: Management, Policy and Practice, Volume (24), No (3), Year (2021-3), Pages (355-380)
  6. Alireza Khorakian , Anahita Baregheh , GHasem Eslami , Narjes Yazdani , Yaghoob Maharati , Mostafa Jahangir , Creativity and paternalistic leadership in a developing country's restaurants: The role of job embeddedness and career stage, International Journal of Tourism Research, Volume (23), No (4), Year (2021-7), Pages (677-689)

مقالات ارایه شده در کنفرانس

فارسی

  1. زینب پاکروان , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری , هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران , 2022-09-22
  2. محمد حسن قاسمی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‏ های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی‌گری تصویر لذت‏ جویانه برند , دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد , 2022-12-20
  3. نازگل انوری , محمد مهرآیین , قاسم اسلامی , بررسی عوامل تاثیرگذار بر نگرش و قصد ادامه استفاده ی مصرف کنندگان فناوری اینترنت اشیا در تجهیزات پزشکی و سلامت , پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری , 2021-02-28
  4. آذر کفاش پور , سید جلال حسینی , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی , سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری , 2022-11-10
  5. آذر کفاش پور , سید جلال حسینی , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی , سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری , 2022-11-10
  6. قاسم اسلامی , محمود مقدم , تاثیر تعهد محاسباتی و تعهد هنجاری بر بلوغ مدیریت دانش با توجه به نقش میانجی انتقال دانش , دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد , 2022-12-20
  7. قاسم اسلامی , محمود مقدم , بررسی اثر نقش انتقال دانش در ارتباط بین تعهد موثر و بلوغ مدیریت دانش در سازمان نظام مهندسی , مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار , 2023-01-25
  8. آذر کفاش پور , مصطفی خالقی , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر سرمایه انسانی برمزیت رقابتی با میانجیگری قابلیت سنجش بازار , اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار , 2021-07-14
  9. مصطفی خالقی , آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت پویا , اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار , 2021-07-14
  10. علی احمد امیری , قاسم اسلامی , محمدمهدی فراحی , بررسی تاثیر فرهنگ شرکتی ( قبیله ای، ادهوکراسی، سلسله مراتبی، بازار) بر فساد اداری ادراک شده , چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2021-08-11
  11. محمد سعید رحیمی , قاسم اسلامی , علیرضا خوراکیان , بررسی تاثیر بازارگرایی رفتاری بر عملکرد فروشندگان با توجه به نقش میانجیگری رفتارپیشگامانه خدمات , دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار , 2021-07-14
  12. مبین قادری , قاسم اسلامی , یعقوب مهارتی , بررسی اثر رهبری فروتنانه بر عملکرد شغلی کارکنان (مورد مطالعاتی: وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان) , چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2021-08-11
  13. سارا اسدی , محمد مهرآیین , قاسم اسلامی , تاثیر تعامل برند با مصرف کننده بر دانش برند (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند) , هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی , 2021-07-11
  14. عاطفه رضائی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , مدل مفهومی تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط کیفیت رابطه , چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2021-08-11
  15. عاطفه رضائی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط دلبستگی به برند , اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت ورویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد , 2021-07-14
  16. فاطمه همتی نژاد , روح اله باقری , قاسم اسلامی , بررسی عوامل موثر بر بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء با نقش میانجی اعتماد و ریسک درک شده در حوزه سلامت , هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران , 2021-08-24
  17. سعادت مصطفوی , آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی بر وابستگی عاطفی به برند با تعدیلگری معنویت مشتری , پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری , 2021-02-28
  18. سعادت مصطفوی , آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , چه زمانی درک مشتری از CSR منجر به رفتارهای فرانقشی مشتری میشود؟ با بررسی نقش میانجی وابستگی عاطفی به برند , پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری , 2021-02-28
  19. مهدی غلامی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار در اینستاگرام بر قصد خرید کاربران به واسطه نگرش به برند و نقش تعدیل گر خودگسستگی , دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری» , 2021-05-04
  20. مهدی غلامی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار بر قصد خرید کاربران اینستاگرام به واسطه حسادت خوش-خیم , دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری» , 2021-05-04
  21. قاسم اسلامی , روح الله حسن زاده , ملیکا شهرآبادی , بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد شرکت از طریق نقش میانجی جهت گیری فناوری , نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای , 2020-09-23
  22. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر امنیت روان شناختی و استقلال شغلی درک شده بر تمایل به ترک خدمت به واسطه کامیابی در کار , هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2020-12-07
  23. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , تاثیر هم راستایی استراتژیک جذب دارایی ها بر انتقال دانش به صنعت , هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع , 2021-02-03
  24. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , مهدی عباسیون , بررسی نقش واسط نوآوری در رابطه بین اجرای استراتژی و عملکرد کسبوکارهای نوپا , چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی , 2021-01-26
  25. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , مهدی عباسیون , بررسی نقش واسط فرهنگ در رابطه بین بازاریابی بازی های رایانه ای و قصد خرید نسخه های جدید بازی , ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها , 2021-02-18
  26. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , مرضیه ادیب زاده , تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازیهای آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی , ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها , 2021-02-18
  27. وحید رحمتی , قاسم اسلامی , علیرضا خوراکیان , ارائه مدل شکل گیری پیاده سازی خلاقیت با رویکردی در جهت حکمرانی خوب از طریق سرمایه روانشناختی و سیستم های کاری با عملکرد بالا , چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی , 2021-01-23
  28. زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , ارائه مدل شکل گیری رضایت مشتری: برجسته سازی نقش کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره در بانکداری , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی , 2020-12-28
  29. زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری به واسطه مشارکت مشتری , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی , 2020-12-28
  30. فاطمه صادق زاده معارفی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , ارائه مدل شکل‌گیری وفاداری مشتریان: برجسته‌سازی نقش تجربه احساسی مشتری و مصرف متظاهرانه , دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد , 2020-09-09
  31. روح الله حسن زاده , محمدمهدی فراحی , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی , نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای , 2020-04-16
  32. روح الله حسن زاده , محمدمهدی فراحی , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر استاندارد سرمایه گذاری روی کارکنان (IIP) بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی , نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای , 2020-04-16
  33. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی نقش واسط قدرشناسی و تعهد در رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری (موردمطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز) , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار , 2019-12-17
  34. قاسم اسلامی , زهرا محمد زاده , حمید پرورنده فریمانی , شخصیت نام تجاری و تاثیر آن بر اعتماد به نام تجاری و تعهد نام تجاری (مطالعه مشتریان لوازم خانگی سامسونگ در شهرستان مشهد , دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری , 2019-11-28
  35. قاسم اسلامی , زهرا محمد زاده , محسن خیارجی , بررسی نقش واسطه نگرش و جهت گیری شخصی به برند لوکس در رابطه بین جهت گیری مذهبی و تمایل به خرید (مطالعه موردی مشتریان محصولات اپل در شهرستان مشهد) , دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری , 2019-11-28