مقالات ارائه شده در مجلات

فارسی

  1. قاسم اسلامی , فرشاد قادری , بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های 4 و 5 ستاره شهر مشهد, مطالعات اجتماعی گردشگری, دوره (12), شماره (25), سال (2024-4), صفحات (101-128)
  2. قاسم اسلامی , محمد مهرآیین , محمد فدائی خوراسگانی , ارائه مدل ممیزی دانش برای استارتاپ های ایرانی, مدیریت دانش سازمانی, دوره (7), شماره (24), سال (2024-4), صفحات (49-76)
  3. فاطمه قربانی , قاسم اسلامی , حسین افخمی روحانی , بررسی تاثیر رهبری متناقض نما بر خلاقیت با نقش میانی خودکارآمدی خلاقانه و هویت یابی با رهبر و نقش تعدیل گر فشار بارکار و نیاز کارکنان به ثبات شناختی, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (15), شماره (30), سال (2023-10), صفحات (10-25)
  4. روح اله باقری , قاسم اسلامی , فرشاد قادری , زینت پارسائی , تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند, مطالعات مدیریت راهبردی, دوره (14), شماره (53), سال (2023-4), صفحات (313-332)
  5. آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , سعادت مصطفوی , تثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت, مدیریت بازاریابی, دوره (18), شماره (59), سال (2023-5), صفحات (113-128)
  6. زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , نقش کانال‌های همه‌کاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان, بررسی های بازرگانی, دوره (21), شماره (119), سال (2023-5), صفحات (75-98)
  7. مسلم حسن عبود الغراوی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , قاسم اسلامی , Evaluating the state of digital human resource management in Iraqi public universities, YMER, دوره (1), شماره (3), سال (2023-8), صفحات (1233-1260)
  8. قاسم اسلامی , مریم رحیم نیا , مرضیه ادیب زاده , تبیین نقش امنیت روانشناختی زنان در رابطه میان پنهان‌کاری دانش، عملکرد شغلی و رفتارهای یاری‌رسان, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (14), سال (2023-2), صفحات (84-120)
  9. محدثه محمدی , یعقوب مهارتی , قاسم اسلامی , مربی‌گری و عملکرد کارکنان: نقش میانجی پاداش و قدردانی، تعهد و یادگیری, مدیریت منابع انسانی پایدار, دوره (5), شماره (9), سال (2023-11), صفحات (7-38)
  10. فرشته ایمانی , قاسم اسلامی , روح اله باقری , بررسی تأثیر رهبری اخلاقی درک شده بر پنهان‌سازی دانش (نمونه پژوهش: یک شرکت خودروسازی), مدیریت دانش سازمانی, دوره (5), شماره (2), سال (2022-9), صفحات (143-180)
  11. قاسم اسلامی , رأفت خدایاری , شناسایی کاربردها، فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از فناوری بلاکچین در مدیریت منابع انسانی: مروری نظام‌مند, مطالعات منابع انسانی, دوره (12), شماره (1), سال (2022-6), صفحات (1-16)
  12. سید مهدی اکرانی , علی شیرازی , سعید مرتضوی , قاسم اسلامی , شناسایی مولفه های افتخار سازمانی در سازمان های دولتی, مدیریت منابع در نیروی انتظامی, دوره (10), شماره (3), سال (2022-11), صفحات (21-43)
  13. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو), مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, دوره (8), شماره (4), سال (2020-9), صفحات (81-90)
  14. حبیب اله دعائی , قاسم اسلامی , محمد غلامی , بررسی تأثیر شایعهپراکنی و سخنچینی در سازمانهای بخش دولتی بر نگرشهای شغلی و عملکرد کاری کارکنان از طریق بدانگارپنداری سازمانی, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (13), شماره (1), سال (2022-5), صفحات (56-84)
  15. علیرضا خوراکیان , سیده نرگس راهنما , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی مسرت و پیامدهای مثبت آن, چشم انداز مدیریت دولتی, دوره (12), شماره (3), سال (2021-10), صفحات (126-154)
  16. روح اله باقری , قاسم اسلامی , فرشاد قادری , کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه, مطالعات مدیریت راهبردی, دوره (12), شماره (46), سال (2021-7), صفحات (1-18)
  17. علیرضا خوراکیان , قاسم اسلامی , سمیه رهی , محمد امین خوراکیان , معنویت اسلامی و اثر آن بر سطوح بخشش بین فردی، شادکامی و بروز رفتارهای کاری ناکارامد در کارکنان دانشگاه, فرهنگ در دانشگاه اسلامی, دوره (11), شماره (38), سال (2021-5), صفحات (67-94)
  18. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر استرس درک‌شده بر جنون خرید اینترنتی با میانجی‌گری مقابلة منفی و نقش تعدیل‌گر عزت‌نفس, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (10), شماره (3), سال (2020-10), صفحات (141-158)
  19. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی, مدیریت کسب و کار بین المللی, دوره (3), شماره (10), سال (2020-9), صفحات (137-154)
  20. فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری, مطالعات اجتماعی گردشگری, دوره (8), شماره (15), سال (2020-7), صفحات (1-26)
  21. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر سرمایه روان‌شناختی و تمرکز در کار بر تمایل به ترک خدمت به واسطه روابط محتاطانه: شواهدی از زنان شاغل, مدیریت منابع انسانی پایدار, دوره (2), شماره (2), سال (2020-6), صفحات (29-47)
  22. فریبرز رحیم نیا , فرشاد قادری خشندرق , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد, برنامه ریزی و توسعه گردشگری, دوره (8), شماره (3), سال (2019-10), صفحات (1-15)
  23. فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی, مدیریت کسب و کار بین المللی, دوره (2), شماره (4), سال (2020-1), صفحات (73-96)
  24. قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , علیرضا خوراکیان , ارائه مدل رفتار غیر اخلاقی تخریب همکاران در سازمان‌های بخش دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد, اخلاق در علوم و فناوری, دوره (14), شماره (3), سال (2019-12), صفحات (37-42)
  25. فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند, مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, دوره (7), شماره (25), سال (2019-10), صفحات (51-64)

انگلیسی

  1. Mundher Taraf , GHasem Eslami , Fariborz Rahimnia , Mohammad Mahdi Farahi , Identification of Flexible Human Resource Management Components and Examination of Its Impact on Operational Performance with the Moderating Role of Organizational Ambidexterity, International Journal of Innovation Management and Organizational Behavior, Volume (3), No (4), Year (2023-12), Pages (167-179)
  2. GHasem Eslami , سید مجتبی هاشمیان , Alireza Khorakian , مرضیه ادیب زاده , How role overload affects female teachers' work-life balance crafting behaviours: a coexistence collective moderation model, International Journal of Management in Education, Volume (18), No (1), Year (2024-1), Pages (46-69)
  3. Alireza Khorakian , Mostafa Jahang , somayeh rahi , GHasem Eslami , jonathan Muterera , Remote working and work performance during the COVID-19 pandemic: the role of remote work satisfaction, digital literacy, and cyberslacking, Behaviour and Information Technology, Year (2023-7)
  4. Neda Zarinnegar , Mehdi Mahmoudzadeh , GHasem Eslami , Valimohammad Darini , Providing a model of environmental factors affecting the development of the organic food market, International Journal of Nonlinear Analysis and Applications, Volume (12), Year (2021-1), Pages (921-935)
  5. Fariborz Rahimnia , Saeid Nosrati , GHasem Eslami , Antecedents and outcomes of job embeddedness among nurses, Journal of Social Psychology, Volume (162), No (4), Year (2021-6), Pages (455-470)
  6. Yasaman Norouzinik , Fariborz Rahimnia , Yaghoob Maharati , GHasem Eslami , Narcissistic leadership and employees’ innovative behaviour: mediating roles of job embeddedness and job engagement, Innovation: Management, Policy and Practice, Volume (24), No (3), Year (2021-3), Pages (355-380)
  7. Alireza Khorakian , Anahita Baregheh , GHasem Eslami , Narjes Yazdani , Yaghoob Maharati , Mostafa Jahangir , Creativity and paternalistic leadership in a developing country's restaurants: The role of job embeddedness and career stage, International Journal of Tourism Research, Volume (23), No (4), Year (2021-7), Pages (677-689)

مقالات ارایه شده در کنفرانس

فارسی

  1. قاسم اسلامی , فاطمه قربانی , فرصت ها و چالش های کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی , اولین همایش مدیریت منابع انسانی پایدار , 2024-05-27
  2. قاسم اسلامی , ملیحه عصمتی نیا , کشف مولفه های تاثیر گذار فناوری بلاکچین در مدیریت پایدار , اولین همایش مدیریت منابع انسانی پایدار , 2024-05-27
  3. زینب پاکروان , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری , هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران , 2022-09-22
  4. محمد حسن قاسمی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‏ های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی‌گری تصویر لذت‏ جویانه برند , دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد , 2022-12-20
  5. نازگل انوری , محمد مهرآیین , قاسم اسلامی , بررسی عوامل تاثیرگذار بر نگرش و قصد ادامه استفاده ی مصرف کنندگان فناوری اینترنت اشیا در تجهیزات پزشکی و سلامت , پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری , 2021-02-28
  6. آذر کفاش پور , سید جلال حسینی , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی , سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری , 2022-11-10
  7. آذر کفاش پور , سید جلال حسینی , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی , سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری , 2022-11-10
  8. قاسم اسلامی , محمود مقدم , تاثیر تعهد محاسباتی و تعهد هنجاری بر بلوغ مدیریت دانش با توجه به نقش میانجی انتقال دانش , دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد , 2022-12-20
  9. قاسم اسلامی , محمود مقدم , بررسی اثر نقش انتقال دانش در ارتباط بین تعهد موثر و بلوغ مدیریت دانش در سازمان نظام مهندسی , مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار , 2023-01-25
  10. آذر کفاش پور , مصطفی خالقی , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر سرمایه انسانی برمزیت رقابتی با میانجیگری قابلیت سنجش بازار , اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار , 2021-07-14
  11. مصطفی خالقی , آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت پویا , اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار , 2021-07-14
  12. علی احمد امیری , قاسم اسلامی , محمدمهدی فراحی , بررسی تاثیر فرهنگ شرکتی ( قبیله ای، ادهوکراسی، سلسله مراتبی، بازار) بر فساد اداری ادراک شده , چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2021-08-11
  13. محمد سعید رحیمی , قاسم اسلامی , علیرضا خوراکیان , بررسی تاثیر بازارگرایی رفتاری بر عملکرد فروشندگان با توجه به نقش میانجیگری رفتارپیشگامانه خدمات , دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار , 2021-07-14
  14. مبین قادری , قاسم اسلامی , یعقوب مهارتی , بررسی اثر رهبری فروتنانه بر عملکرد شغلی کارکنان (مورد مطالعاتی: وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان) , چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2021-08-11
  15. سارا اسدی , محمد مهرآیین , قاسم اسلامی , تاثیر تعامل برند با مصرف کننده بر دانش برند (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند) , هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی , 2021-07-11
  16. عاطفه رضائی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , مدل مفهومی تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط کیفیت رابطه , چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2021-08-11
  17. عاطفه رضائی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط دلبستگی به برند , اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت ورویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد , 2021-07-14
  18. فاطمه همتی نژاد , روح اله باقری , قاسم اسلامی , بررسی عوامل موثر بر بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء با نقش میانجی اعتماد و ریسک درک شده در حوزه سلامت , هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران , 2021-08-24
  19. سعادت مصطفوی , آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی بر وابستگی عاطفی به برند با تعدیلگری معنویت مشتری , پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری , 2021-02-28
  20. سعادت مصطفوی , آذر کفاش پور , قاسم اسلامی , چه زمانی درک مشتری از CSR منجر به رفتارهای فرانقشی مشتری میشود؟ با بررسی نقش میانجی وابستگی عاطفی به برند , پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری , 2021-02-28
  21. مهدی غلامی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار در اینستاگرام بر قصد خرید کاربران به واسطه نگرش به برند و نقش تعدیل گر خودگسستگی , دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری» , 2021-05-04
  22. مهدی غلامی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار بر قصد خرید کاربران اینستاگرام به واسطه حسادت خوش-خیم , دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری» , 2021-05-04
  23. قاسم اسلامی , روح الله حسن زاده , ملیکا شهرآبادی , بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد شرکت از طریق نقش میانجی جهت گیری فناوری , نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای , 2020-09-23
  24. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی تأثیر امنیت روان شناختی و استقلال شغلی درک شده بر تمایل به ترک خدمت به واسطه کامیابی در کار , هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2020-12-07
  25. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , تاثیر هم راستایی استراتژیک جذب دارایی ها بر انتقال دانش به صنعت , هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع , 2021-02-03
  26. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , مهدی عباسیون , بررسی نقش واسط نوآوری در رابطه بین اجرای استراتژی و عملکرد کسبوکارهای نوپا , چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی , 2021-01-26
  27. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , مهدی عباسیون , بررسی نقش واسط فرهنگ در رابطه بین بازاریابی بازی های رایانه ای و قصد خرید نسخه های جدید بازی , ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها , 2021-02-18
  28. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , مرضیه ادیب زاده , تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازیهای آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی , ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها , 2021-02-18
  29. وحید رحمتی , قاسم اسلامی , علیرضا خوراکیان , ارائه مدل شکل گیری پیاده سازی خلاقیت با رویکردی در جهت حکمرانی خوب از طریق سرمایه روانشناختی و سیستم های کاری با عملکرد بالا , چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی , 2021-01-23
  30. زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , ارائه مدل شکل گیری رضایت مشتری: برجسته سازی نقش کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره در بانکداری , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی , 2020-12-28
  31. زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا , بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری به واسطه مشارکت مشتری , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی , 2020-12-28
  32. فاطمه صادق زاده معارفی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , ارائه مدل شکل‌گیری وفاداری مشتریان: برجسته‌سازی نقش تجربه احساسی مشتری و مصرف متظاهرانه , دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد , 2020-09-09
  33. روح الله حسن زاده , محمدمهدی فراحی , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی , نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای , 2020-04-16
  34. روح الله حسن زاده , محمدمهدی فراحی , قاسم اسلامی , بررسی تأثیر استاندارد سرمایه گذاری روی کارکنان (IIP) بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی , نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای , 2020-04-16
  35. قاسم اسلامی , فرشاد قادری خشندرق , بررسی نقش واسط قدرشناسی و تعهد در رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری (موردمطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز) , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار , 2019-12-17
  36. قاسم اسلامی , زهرا محمد زاده , حمید پرورنده فریمانی , شخصیت نام تجاری و تاثیر آن بر اعتماد به نام تجاری و تعهد نام تجاری (مطالعه مشتریان لوازم خانگی سامسونگ در شهرستان مشهد , دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری , 2019-11-28
  37. قاسم اسلامی , زهرا محمد زاده , محسن خیارجی , بررسی نقش واسطه نگرش و جهت گیری شخصی به برند لوکس در رابطه بین جهت گیری مذهبی و تمایل به خرید (مطالعه موردی مشتریان محصولات اپل در شهرستان مشهد) , دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری , 2019-11-28