بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: مقصود


موارد یافت شده: 97

1 - واکاوی برنامه درسی اجرا شده درس انشا از منظر دانش آموزان و معلمان (چکیده)
2 - گفتمان سازی به مثابه رویکردی برای کاربرد اندیشه های کلان و بنیادین اسلامی در نظام تعلیم و تربیت (چکیده)
3 - تهیه شاخص ترکیبی پایش خشکسالی به کمک تصاویر ماهوارهای و آنالیز (PCA) مولفه اصلی (چکیده)
4 - Hot deformation processing map and microstructural evaluation of the Ni-based superalloy IN-738LC (چکیده)
5 - معرفی شاخصهای ماهوارهای خشکسالی و ارزیابی عملکرد آنها (چکیده)
6 - فرآیند اسمز مستقیم: اصول، کاربردها و چالش ها (چکیده)
7 - مدلسازی سینتیک تشکیل غشاء نانوکامپوزیت پلی وینیل کلراید/سیلیکا در فرایند وارونگی فازی (چکیده)
8 - ضرورت کاوش در منبع قرآن و روایات به منظور کشف تمثیل های مناسب در کتاب های درسی (زمینه ای برای ایجاد نوآوری کتاب های درسی دین و زندگی) (چکیده)
9 - ایجاد ساختار متخلخل از جنس پلی یورتان گرماسخت با استفاده از کربن دی اکسید ابر بحرانی به عنوان ضدحلال (چکیده)
10 - کاربرد پلیمر های سه بعدی به عنوان حامل های دارویی (چکیده)
11 - پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن (چکیده)
12 - گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) (چکیده)
13 - اشاعه استانداردهای ارزشیابی در گزارش پژوهش‌های ارزشیابی آموزشی: کاوشی در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد (چکیده)
14 - تأثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارت های فراغتی دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد (چکیده)
15 - برنامه درسی پست مدرن در بوته نقد (چکیده)
16 - چگونگی گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه در محتوای برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران (چکیده)
17 - سنتز نانوسفر حاوی داروی ضد سرطان تاموکسیفن سیترات با افزایش زیست سازگاری آن (چکیده)
18 - میزان اشاعه استانداردهای معیار دقت در ارزشیابی‌های درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (چکیده)
19 - فروگذارده ماندن فرا-ارزشیابی برنامه‌های بهبود کیفیت برنامه درسی دانشگاهی مبتنی بر استانداردهای ارزشیابی (چکیده)
20 - مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین برای رقابت‌پذیری درشرکت‌های خودروسازی ایران (چکیده)
21 - A 2D Model to Simulate Polymeric Membrane Formation by Phase Inversion (چکیده)
22 - فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
23 - ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
24 - عدم انطباق تدریس دبیران دین و زندگی پایه سوم متوسطه با راهنمای تدریس (چکیده)
25 - ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390 (چکیده)
26 - تأثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی (چکیده)
27 - توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه (چکیده)
28 - حاکمیت سنت دیسیپلین محوری بر جهت گیری‌های برنامه درسی تربیت هنری معلمان هنر دوره راهنمایی تحصیلی: چالش‌ها و آسیب ها (چکیده)
29 - هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
30 - Effect of Processing Condition on Migration level of Antioxidants from HDPE Packaging into Fatty Food Simulant. (چکیده)
31 - نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت (چکیده)
32 - اخلاق در ارزشیابی: ارائه چارچوب مفهومی (چکیده)
33 - تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان (چکیده)
34 - تاثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنان: عنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی (چکیده)
35 - آموزش معیارهای اخلاق پژوهش: ضرورتی انکار ناپذیر در برنامه‌های درسی آموزش عالی (چکیده)
36 - پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه‌شناسی علم (چکیده)
37 - Preparation of Polyvinylchloride Membranes from Solvent Mixture by Immersion Precipitation (چکیده)
38 - میزان انطباق اهداف کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی با اسناد فرا دست آن (چکیده)
39 - ایمن سازی سوخت در برابر حریق (چکیده)
40 - Gel Spinning Characteristics of Ultra-high MolecularWeight Polyethylene and Study on Fibre Structure before Drawing (چکیده)
41 - New Charge Balancing Method Based on Imbalanced Biphasic Current Pulses for Functional Electrical Stimulation (چکیده)
42 - Thermodynamic Study of a Water-Tetrahydrofuran-Polyvinylchloride Ternary System (چکیده)
43 - Effect of hydrophilic/hydrophobic nano silica on the performance of polyvinylchloride nanofiltration membrane (چکیده)
44 - Phase Diagram Calculations of Water/Tetrahydrofurane/Poly (vinyl chloride) Ternary System Based on a Compressible Regular Solution Model (چکیده)
45 - کاربرد فیلوگرام ژنتیکی در ارزیابی تنوع باکتری های بیماریزا با تکیه بر نرم افزار های Bioedit و CLC bio در فرآورده های لبنی محلی (چکیده)
46 - ارزیابی فلور و خاستگاه میکروارگانیسم های غیر لاکتیکی موجود در کره محلی جنوب خراسان (مسکه) با تکیه بر استافیلوکوکوس اورئوس، اشرشیا کلی و کپک- مخمر                               (چکیده)
47 - تاملی بر ابعاد انگیزشی موثر بر برنامه درسی میان رشته ای در آموزش عالی: کارآمدی فردی، جمعی و تیمی اعضای هیات علمی دانشگاه (چکیده)
48 - Critical thinking disposition: A neglected loop of humanities curriculum in higher education (چکیده)
49 - تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه درسی (چکیده)
50 - بررسی اثرعصاره برگ درمنه و کرچک در کاهش جمعیت نماتد ریشه گرهی خیار( Meloidogyne incognita ) (چکیده)
51 - واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی (چکیده)
52 - تأملی بر پیوند نظری رویکردهای ارزشیابی آموزشی با الگوهای کیفیت آموزشی و تبیین پیامدهای آن بر حوزه عمل (چکیده)
53 - ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی مراکز تربیت معلم (چکیده)
54 - تاملی بردیدگاههای مختلف درخصوص حل مساله و فرایندهای آن درآموزش علوم وتبیین دلالت های آن برای برنامه درسی (چکیده)
55 - تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی ایران با مروی بر پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
56 - ارزیابی توانمندی مراکز تربیت معلم در پرورش معلمان با صلاحیت در حوزه تدریس (چکیده)
57 - بررسی تطبیقی برنامه درسی نظام تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران و ترکیه (چکیده)
58 - تأملی بر ابعاد محتوای مطلوب در برنامه های درسی تربیت معلم و مصادیق آن برای برنامه درسی نظام تربیت معلم ایران (چکیده)
59 - The Status of College Students Critical Thinking Disposition in Humanities (چکیده)
60 - تحلیل و مقایسه برنامه های درسی آموزش الکترونیکی منطبق بر دو رویکرد رفتارگرایی و فرایندهای شناختی (چکیده)
61 - فرایند تولید برنامه درسی مجازی با تأکید بر تبیین ویژگی های محتوای مطلوب در دانشگاه (چکیده)
62 - رویکردهای تحول در برنامه های درسی تربیت دینی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: بررسی تحلیلی - نظری (چکیده)
63 - The Comparison of Students and Educators Preferred Teaching Styles in Teacher Educating Centers (چکیده)
64 - فراتحلیلی بر فرصت ها و تهدیدهای برنامه درسی آموزش عالی بر اساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
65 - بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی تربیت معلم در دو کشور ایران و آلمان (چکیده)
66 - کاوشی در میزان توجه به موضوع برنامة درسی تربیت معلم در حوزة تخصصی برنامة درسی ایران (چکیده)
67 - تحلیلی بر رویکردهای نوآوری در برنامه درسی تربیت معلم: بستری برای تحول در نظام آموزش و پرورش ایران (چکیده)
68 - واکاوی تبیین عوامل مؤثر بر درگیری شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی (چکیده)
69 - تحلیلی بر وضعیت روشهای تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی ایران و ارایه راهکارهایی برای ارتقای وضعیت موجود (چکیده)
70 - تأملی بر مقتضیات سطوح تغییر در برنامه درسی (چکیده)
71 - طراحی نظام برنامه ریزی درسی منطقه ای برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران (چکیده)
72 - ارزشیابی برنامه درسی راسته دوزی دوره متوسطه حرفه‌ای دانش آموزان کم توان ذهنی (چکیده)
73 - بررسی رابطه تفکر انتقادی و عزت نفس با سلامت روان در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
74 - ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM_WATA (چکیده)
75 - روندها و رویکردهای یادگیری مشارکتی در محیط آموزش الکترونیکی (چکیده)
76 - ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
77 - بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی (چکیده)
78 - تحلیلی بر میزان اهمیت و بکارگیری دستاوردهای علمی حوزه برنامه درسی در نظام های آموزشی شرکت های صنعتی: فرصت ها و تهدیدها (چکیده)
79 - تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید (چکیده)
80 - اثر سطوح انرژی و زمان تعویض جیره های پیش دان و میان دان بر عملکرد جوجه های گوشتی با وزن بیشتر از 2 کیلو گرم (چکیده)
81 - تحلیل فاصله استقلال کسب شده دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه و حین برخورداری از تحصیلات و برنامه های درسی دانشگاه: پیامدها و چالش ها (چکیده)
82 - چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی (چکیده)
83 - مقایسه ایدئولوژی‌های برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر (چکیده)
84 - واکاوی ماهیت و جایگاه نقد در برنامه های درسی آموزش عالی: با تاکید بر حوزه علوم انسانی (چکیده)
85 - بررسی مقایسه ای نتایج خود ارزیابی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد با ارزیابی اساتید از آنان (چکیده)
86 - Identity crisis in curriculum field: a criticism on current approaches (چکیده)
87 - بررسی میزان آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حضور در دوره های آموزش مجازی (چکیده)
88 - بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش های مجازی (چکیده)
89 - پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت (چکیده)
90 - در جستجوی نقشی متمایز برای فلسفه تعلیم و تربیت در پژوهش برنامه درسی: نقدی روش شناختی بر دیدگاه برزینکا (چکیده)
91 - خودآگاهی از فعالیتها، برنامه ها و ظرفیت های فرهنگی دانشگاه: نقطه عزیمت برای سیاستگذاری در خصوص تعاملات خانواده و دانشگاه (چکیده)
92 - A COMPARATIVE STUDY OF QUALITY ASSURANCE TREND IN IRAN S HIGHER EDUCATION SYSTEM WITH THEORETICAL DEVELOPMENT IN EDUCATIONAL EVALUATION (چکیده)
93 - تمرکز زدایی در نظام برنامه ریزی درسی: راه حلی جهان شمول یا وابسته به موقعیت؟ (چکیده)
94 - بررسی مقاومت ایزوله‌هایی از بیفیدوباکتریوم بومی ایران به نمک‌های صفراوی و اسید معده شبیه‌سازی شده (چکیده)
95 - بررسی تأثیر متغیرهای خشک کردن بر خصوصیات کیفی پسته رقم اوحدی (چکیده)
96 - بررسی باقیمانده سم دیازینون در واریته‌های مختلف خربزه استان خراسان رضوی پس از سه مرتبه سمپاشی (چکیده)
97 - اثر میزان انرژی و زمان تعویض جیره‌های پیش‌دان به پس‌دان بر عملکرد تولیدی جوجه‌های گوشتی با وزن کمتر از دو کیلوگرم (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر