بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: مشتری
کلمات کلیدی: مشتری


موارد یافت شده: 97

1 - به کارگیری کرنلهای چندگانه در ماشین بردار پشتیبان به منظور پیش بینی رویگردانی مشتریان (چکیده)
2 - ارائه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتری (چکیده)
3 - تحلیل رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری کارکنان با فداکاری مشتریان (چکیده)
4 - بررسی تاثیر میانجی گری اعتماد به کارکنان در رابطه بین تصویر شرکت با وفاداری مشتری در نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو شهر مشهد (چکیده)
5 - بررسی تکنیکهای متفاوت متکی بر دسته بندی به منظور بررسی رویگردانی مشتریان در سطوح متفاوت (چکیده)
6 - تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد (چکیده)
7 - پیش‌ینی رویگردانی مشتریان با در نظر گرفتن سطوح متفاوت وفاداری (چکیده)
8 - بررسی تأثیر فروش گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد) (چکیده)
9 - تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد (چکیده)
10 - تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایتمندی مشتری با استفاده از مدل ECSI (چکیده)
11 - بررسی نقش تعدیلگر تجربه مشتری در رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد برند (چکیده)
12 - بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در بانک های کربلا (چکیده)
13 - ارائه یک روش ابتکاری برای حل مساله پوشش مشتریان به وسیله طی کردن کمان (چکیده)
14 - ارائه مدلی مدون جهت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM))در فروشگاه ها ی بزرگ (چکیده)
15 - مدلی جهت انتخاب روش‌های پیشبرد بهینه نگهداری و توسعه رابطه با مشتریان (چکیده)
16 - عنوان:بررسی تاثیر عملکردکارکنان واحد فرانت آفیس در جلب رضایت مشتری مورد مطالعه : هتل های 4و5ستاره مشهد (چکیده)
17 - بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران (چکیده)
18 - بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی بر قصد استفاده مشتری (چکیده)
19 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری مثبت به واسطۀ رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری (مورد مطالعه: مؤسسۀ مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)) (چکیده)
20 - بررسی اثر کار عاطفی بر روی مشتری گرایی در دفاتر "پلیس+10" مشهد (چکیده)
21 - تحلیل و بررسی وضعیت حقوقی معاملات مشتری نسبت به مورد شفعه (چکیده)
22 - مدلی فازی جهت اولویت بندی و امتیازدهی مشتریان بر اساس داده‌های رفتاری (چکیده)
23 - نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) (چکیده)
24 - بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان (چکیده)
25 - اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری به واسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی (چکیده)
26 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان به واسطه کیفیت رابطه با آنها (چکیده)
27 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه¬ استراتژی بازاریابی بین-المللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات (چکیده)
28 - بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان به واسطه رضایت از رابطه با (چکیده)
29 - بررسی ایجاد وفاداری در مشتریان از طریق کیفیت خدمات و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مؤسسۀ مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)) (چکیده)
30 - کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد (چکیده)
31 - استفاده از مدل LRFM برای بخش بندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها (چکیده)
32 - طراحی سیستم خبره جهت پیشبینی رفتار مشتری برمبنای بخشبندی مشتریان (مطالعه موردی : شرکت صنایع چوب و فلز تولیکا) (چکیده)
33 - تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
34 - بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک برند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید (چکیده)
35 - تحلیل رابطة اخلاق کسب وکار و مشتر ی مداری کارکنان با فداکاری مشتریان (چکیده)
36 - بررسی رابطه میان بازاریابی حسی و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در هتل پردیسان شهر مشهد (چکیده)
37 - تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت شاداب خراسان در (چکیده)
38 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (چکیده)
39 - بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بروفاداری مشتری بواسطه هویت یابی مشتری با برند (مشتریان نمایندگیهای تویوتا) (چکیده)
40 - نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
41 - چارچوبی مفهومی برای سنجش تاثیر بازاریابی حسی بر شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در سازمان های خدماتی (چکیده)
42 - تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد (چکیده)
43 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد) (چکیده)
44 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان (چکیده)
45 - بکارگیری الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات جهت خوشه بندی مشتریان (چکیده)
46 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
47 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان به برند بانک ها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند و کیفیت ادراک شده برند (چکیده)
48 - تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان (چکیده)
49 - تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت (چکیده)
50 - تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری (چکیده)
51 - بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان وفادار در بازاریابی رابطه ای (چکیده)
52 - عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های شهر مشهد (چکیده)
53 - بررسی میزان وفاداری مشتریان و عوامل مرتبط با آن در باشگاههای بدنسازی شهرستان نیشابور (چکیده)
54 - بررسی میزان وفاداری مشتریان و عوامل مرتبط با آن در باشگاههای بدنسازی شهرستان نیشابور (چکیده)
55 - بررسی تاثیرمدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی از طریق نقش واسط نوآوری (مورد مطالعه: مناطق شهرداری مشهد) (چکیده)
56 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری درشعب بانک ملت شهر مشهد (چکیده)
57 - تاثیر استانداردها و دستورالعملهای حسابداری و حسابرسی بر رضایت مشتریان و کیفیت گزارش حسابرسی (چکیده)
58 - نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه (چکیده)
59 - بررسی تاثیر جدایی مشتریان غیر سود ده بر قصد خروج، اعتراض و وفاداری مشتریان فعلی (چکیده)
60 - مطالعه تاثیر نوع صنعت بر معیارهای اعتباردهی به مشتریان حقوقی بانک صادرات ایران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها (چکیده)
61 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
62 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت و نقش تعدیل گر هزینه جابجایی (چکیده)
63 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
64 - کاهش شکاف کیفیت خدمات در راستای افزایش ارزش ایجاد شده ی مشتریان به کمک مدل سروکوآل (مورد تحقیق : یک بیمارستان دولتی در مشهد (چکیده)
65 - تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد (چکیده)
66 - به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی FDAHP و تحلیل خوشه سلسله مراتبی HCA در مدل آر. اف. ام. RFM جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری (چکیده)
67 - سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران) (چکیده)
68 - تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران (چکیده)
69 - تأثیر محیط فیزیکی بیمارستان بر تصویر ذهنی آن: دیدگاه مشتریان (چکیده)
70 - آمادگی برای پیاده سازی مدیریت الکترونیکی روابط با مشتری (crm-e)در کتابخانه ها:مطالعه موردی کتابخونه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
71 - بررسی تاثیرکارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری (چکیده)
72 - بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. RFM (چکیده)
73 - اثر گرایشات فرهنگی بر عرق ملی و تأثیر آن بر قصد و رفتار خرید مشتری (چکیده)
74 - بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی بارفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران- بیمارستان امام رضا (ع) (چکیده)
75 - بخش‌بندی بازار به کمک مفهوم ارزش زمان عمر مشتری (چکیده)
76 - به کارگیری بهینه سازی استوار برای تخصیص بودجه های ارتباط با مشتریان (چکیده)
77 - کاربرد ریاضیات تصمیم گیری در مدیریت ارتباط با مشتری (چکیده)
78 - رویکردی پویا برای تخصیص بودجه‌های ارتباط با مشتریان (چکیده)
79 - اولویت‌بندی مشتریان با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری و واریانس (چکیده)
80 - بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های 5 ستاره مشهد (چکیده)
81 - بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه : خودروهای وارداتی شهر مشهد) (چکیده)
82 - تأثیر رضایت و تصور مشتریان بخش خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری (چکیده)
83 - شناسایی و تعیین میزان تاثیر عوامل موثر بر پذیرش بانک‌داری الکترونیک از دیدگاه مشتریان (چکیده)
84 - بررسی عوامل تاثیرگذار بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانکی (چکیده)
85 - بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جابجائی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات، و رنجش خاطر مشتری با قصد رویگردانی مشتری (چکیده)
86 - به­ کار گیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه (چکیده)
87 - اندازه گیری میزان تاثیر فرایندها و پروژه های یک شرکت بر شاخص رضایت مشتری (چکیده)
88 - مقایسه ی رضایتمندی مشتریان بانکهای خصوصی و دولتی در سیستم بانکداری ایران با استفاده از مدل میشرا (چکیده)
89 - الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه (چکیده)
90 - ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان (چکیده)
91 - ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری (چکیده)
92 - بررسی انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات مراکز آمادگی جسمانی بانوان شهر مشهد (چکیده)
93 - رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتظارات مشتریان از خدمات مراکز آمادگی جسمانی بانوان شهر مشهد (چکیده)
94 - بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو (چکیده)
95 - اولویت گذاری خواسته های مشتریان بر اساس گسترش مشخصه های کیفی - مطالعه موردی: هتل پنج ستاره آلفا (چکیده)
96 - نگاهی به بسته بندی از دیدگاه رعایت اصول روانشناسی در جذب مشتری (چکیده)
97 - نقش شیوه های نوین ارائه ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه ی موردی بانک های سپه شهرستان مشهد) (چکیده)