بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: استراتژی


موارد یافت شده: 101

1 - مدلی جهت انتخاب روش‌های پیشبرد بهینه نگهداری و توسعه رابطه با مشتریان (چکیده)
2 - تحلیل اقتصادی واجتماعی کشت زعفران در شهرستان تربت حیدریه (چکیده)
3 - بررسی تاثیر میزان حساسیت و پاسخ دهی به تغییرات فناوری بر موقعیت تجاری شرکت ها (چکیده)
4 - بررسی رویکرد استراتژی توسعه شهری CDSدر بیرجند با تأکید بر حکمروایی خوب شهری (چکیده)
5 - بررسی نقش استراتژی های بازرگانی بر عملکرد شرکت های تولیدی (چکیده)
6 - اهمیت استراتژی مستندسازی در بهبود عملکرد سازمان (چکیده)
7 - تحلیل مدیریت استراتژیک در کلانشهر مشهد با مدل SWOT (چکیده)
8 - بررسی تأثیر مهاجرت بر توسعه نیافتگی روستایی (چکیده)
9 - سودآوری استراتژی مومنتوم و تاثیر حجم معاملات سهام بر آن در بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
10 - تدوین برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در حوزه ورزش و تربیت بدنی (چکیده)
11 - مدلی فازی جهت اولویت بندی و امتیازدهی مشتریان بر اساس داده‌های رفتاری (چکیده)
12 - بررسی تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام (چکیده)
13 - مروری بر ادبیات، مفاهیم و عوامل موثر بر تفکر استراتژیک (چکیده)
14 - تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد سازمانی با نقش واسط استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهرک های صنعتی شهرستان مشهد) (چکیده)
15 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه¬ استراتژی بازاریابی بین-المللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات (چکیده)
16 - بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک برند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید (چکیده)
17 - معرفی مدل استراتژی بازاریابی ورزشی برای سازمان های ورزشی جهت انتخاب استراتژی های تبلیغاتی بازاریابی (چکیده)
18 - انگیزه های شکل گیری و عوامل موثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک بین المللی و معیارهای سنجش موفقیت آن (چکیده)
19 - بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان (چکیده)
20 - تجزیه و تحلیل وضعیت همسویی سیاست امنیت اطلاعات با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
21 - مدیریت استراتژیک مخاطرات طبیعی مبتنی بر نگرش سیستماتیک (مطالعه موردی: مدیریت ریسک بیابان‌زایی) (چکیده)
22 - بررسی وضعیت استراتژی های مدیریت دانش در تحقق مدیریت دانش در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
23 - برنامه ریزی و آمایش راهبردهای ارتقای امنیت زائران و گردشگران شهر مشهد با تلفیق مدلهای برنامه ریزی استراتژیک و تحلیل شبکه (ANP-SWOT) (چکیده)
24 - شناسایی استراتژیهایی جهت بهینه سازی عملکرد نظان آموزش عالی علوم پزشکی( از طریق پژوهشی در خصوص رضایت دانشجویان دندانپزشکی از عملکرد ) (چکیده)
25 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتارکارآفرینانه بر رابطه بین استراتژیهای بازرگانی و عملکرد سازمانی )مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر های صنعتی شهرستان مشهد( (چکیده)
26 - توسعه پایدار مناطق مرزی مبتنی براستراتژی فرصت محور ( نمونه موردی : منطقه مرزی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان ) (چکیده)
27 - تعیین استراتژی های غالب (Non - Inferior Set) با لحاظ کردن ریسک در روش برنامه ریزی چندهدفه: مطالعه موردی زارعین شهرستان فسا (چکیده)
28 - بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی (چکیده)
29 - بهینه سازی ترکیب مجموعه رزرو و استراتژی تعویض در سیستمهای پویا (چکیده)
30 - بررسی تاثیر ظرفیت های تشخیص، ادغام و دگرگونی بر ظرفیت نوآوری استراتژیک سازمان (چکیده)
31 - شناسایی موقعیت استراتژیک مدیریت بحران دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل ترکیبی SWOT و تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
32 - حسابداری مدیریت استراتژیک (چکیده)
33 - کاربرد مدل حمل و نقل برای برنامه ریزی شهر های کم کربن (چکیده)
34 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتار کار آفرینانه بر رابطه بین استاتژی های بازرگانی و عملکرد سازمانی (چکیده)
35 - ریشه یابی موانع تولید و سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی (چکیده)
36 - بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) (چکیده)
37 - تاکسنومی استراتژیهای عملیاتی و سیستمهای عملیاتی در خدمات درمانی و انتخاب استراتژی مناسب برای هر سیستم (مورد مطالعه : بخشهای بیمارستان های درمانی شهر مشهد) (چکیده)
38 - شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد (چکیده)
39 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
40 - بررسی انتظارات متقابل برای مشارکت دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری: مورد مطالعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی (چکیده)
41 - بررسی نقش استراتژیهای مدیریت دانش بر عملکرد شرکت مخابرات خراسان رضوی (چکیده)
42 - توسعه مدل QFD برای تدوین استراتژی های تولید برمبنای مدیریت عملکرد سازمان (چکیده)
43 - شناسایی ابعاد استراتژیهای عملیاتی در بخش خدمات درمانی (چکیده)
44 - توسعه مدل QFD در تدوین استراتژی های تولید برمبنای عملکرد اهداف رقابتی تولید (چکیده)
45 - تاکسونومی از استراتژیهای عملیات بخشهای بیمارستانهای درمانی شهر مشهد (چکیده)
46 - اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در راستای اهداف استراتژیک و چشم انداز(مورد مطالعاتی: استانداری خراسان شمالی) (چکیده)
47 - مدیریت استراتژیک تنوع نیروی کار، مزیتی رقابتی (چکیده)
48 - مقایسه راهبردهای خود تنظیمی‌ در میان ورزشکاران مرد و زن رشته‌های انفرادی و گروه (چکیده)
49 - بررسی میزان تعهد مدیران در اجرای استراتژی سازمان های ورزشی (چکیده)
50 - تبیین استراتژی مدیریت شهری با رویکرد پدافند غیر عامل (چکیده)
51 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
52 - استراتژی کسب و کار دانش بنیان: رویکردی جدید به تدوین استراتژی از منظر مدیریت دانش (چکیده)
53 - تهیه نقشه آسیب پذیری بیابان زایی و اولویت بندی راهبردهای مقابله در اکوسیستم های استان خراسان رضوی بر پایه الگوریتم نارتبه ای پرامسه (چکیده)
54 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
55 - محصولات فرعی جنگلی و مرتعی: توانی بالقوه در اقتصاد و پتانسیلی در اشتغال زایی استان خراسان رضوی (چکیده)
56 - گذار از برنامه ریزی جامع به برنامه ریزی استراتژیک (نمونه ی موردی: شهر بانه) (چکیده)
57 - از استعاره‌ی قلمه‌زنی تا استراتژی دانش: چارچوب قلمه‌زنی دانش برای استراتژی‌سازی (چکیده)
58 - مشارکت در فعالیتهای گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری (چکیده)
59 - تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط )مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی( (چکیده)
60 - به کارگیری الگوی حذف فراگیر فعالیت های بدون ارزش افزوده در شرکت جهان افروز بر پایه مدیریت ناب (چکیده)
61 - شناسایی و سنجش بسترهای بایسته برای الگوی مدیریت استراتژیک شهری (مطالعه موردی شهر مشهد) (چکیده)
62 - نقش استراتژی توسعه فرهنگ دینی در ایجاد امنیت پایدار در مناطق تلفیقی (چکیده)
63 - پیکره بندی استراتژیهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران (چکیده)
64 - ارزیابی اقتصادی صنعت قند و شکر از دیدگاه مدیریت کلان (چکیده)
65 - کنترل مبدل های الکترونیک قدرت به کمک تئوری سیستم های هایبرید و استراتژی تصویر کمینه (چکیده)
66 - بررسی عناصر برنامه ریزی استراتژیک به منظور ارایه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک (چکیده)
67 - ارزیابی استراتژیک قابلیتهای گردشگری داخلی و ارتباطی استان خراسان رضوی (چکیده)
68 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی موانع سازمانیِ اجرای استراتژی و سلامت سازمانی در بستر فرهنگ سازمان (چکیده)
69 - تعیین الگوی کشت تحت سه استراتژی اقتصادی،اجتماعی و زیست محیطی باکاربرد الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی مشهد) (چکیده)
70 - مدل مفهومی ارزش دانش و استراتژیهای مزیت رقابتی (چکیده)
71 - مقایسه رابطه علیت بین رشد اقتصادی و صادرات کشورهای در حال توسعه و کشورهای عضو OECD : یک تحلیل مبتنی بر داده های پانلی (چکیده)
72 - جهت گیری استراتژیک و موفقیت شرکت های صادراتی (چکیده)
73 - بررسی ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد (چکیده)
74 - چالش های برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی شهری موفق (چکیده)
75 - استراتژی ساخت و تولید در صنعت ابریشم (چکیده)
76 - تاکسنومی از استراتژیهای تولید در ایران مورد مطالعه شرکتهای تولیدی شهرستان مشهد (چکیده)
77 - رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید-رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (چکیده)
78 - استراتژی کیفی پژوهش عملی-مفهوم، پارادایم، نوع شناسی و مباحث تکمیلی (چکیده)
79 - جایگاه رژیم امنیتی منع اشاعه در سیاست خارجی امریکا 1949-2007 (چکیده)
80 - بکار گیری مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و تحلیل سوات در برنامه ریزی استراتژیک آموزش عالی (چکیده)
81 - بررسی تاثیر استراتژی ها و فناوری های نوین در تحول نظام وظیفه به ارتش حرفه ای (چکیده)
82 - معرفی و بکارگیری مدل برنامه ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت، مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا (چکیده)
83 - چگونی تاثیرگذاری ملاحظه های امنیتی/استراتژیک بر فرایند انتقال تکنولوژی (چکیده)
84 - بررسی تاثیراستراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها در شرکت های مواد غذایی آستان قدس رضوی (چکیده)
85 - یک استراتژی و روش جدید برای توسعه شبکه انتقال در ساختار رقابتی صنعت برق (چکیده)
86 - تنظیم و تخمین بودجه متوسط سالانه شرکتهای برق منطقه ای در محیط بازار برق ایران مبتنی بر استراتژی قیمت دهی (چکیده)
87 - مدیریت ریسک و قیمت دهی بهینه در بازار برق چند ناحیه ای بر پایه مناقصه Pay-as-Bid (چکیده)
88 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
89 - بررسی اثر یارانه صادراتی رقیب خارجی بر صادرات فولاد خام ایران در چارچوب مدل راهبردی تجاری و ساختار بازار استاکلبرگ (چکیده)
90 - بررسی عوامل اثرگذار برکاربست فناوری های اطلاعاتی توسط هیات مدیره ها و تاثیر آن بر عملکرد آنان (چکیده)
91 - نگرشی کاربردی به مدل‌های تدوین استراتژی شرکت‌ها براساس پارادایم تجویزی (چکیده)
92 - باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامه‌ریزی استراتژیک در آموزش‌عالی (چکیده)
93 - ضرورت بازنگری در جایگاه دروس امنیتی - استراتژیک در برنامه درسی علوم سیاسی و روابط بین الملل (چکیده)
94 - تخمین توابع واکنش صادرات برای فولاد خام بر اساس سیاست استراتژیک تجاری (چکیده)
95 - برنامه ریزی راهبردی در آستان قدس رضوی (چکیده)
96 - تاثیر نیروهای رقابتی بازار براستراتژیهای (چکیده)
97 - بررسی استراتژی های مختلف نگهداری و تعمیرات (چکیده)
98 - بررسی و ارزیابی استراتژیهای حفاظت از منابع آب در فضای سبز با تاکید بر استراتژیهای وابسته به قیمت‌ آب (چکیده)
99 - کاربرد فناوری اطلاعات (IT) در مدیریت آب کشاورزی (چکیده)
100 - استراتژیهای ذخیره‌سازی و حفاظت از منابع آب در فضای سبز شهری (چکیده)
101 - بررسی تاثیر حضور عاملهای قیمت دهنده با استراتژی های معین در کنار عاملهای یادگیرنده تقویتی در یک بازار برق رقابتی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر