بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: درس
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 242

1 - الگوی برنامه درسی مذاکره ای، رهیافتی نو برای تمرکز زدایی از آموزش متوسطه (چکیده)
2 - تاثیر کم آبیاری بر عملکرد و کارآئی مصرف آب ذرت زودرس (چکیده)
3 - برآورد قابلیت ترکیب پذیری و هتروزیس برای صفات مرتبط با عملکرد و زودرسی در هفت لاین گوجه فرنگی با استفاده از روش دای آلل (چکیده)
4 - تجزیه و تحلیل ژئومورفولوژیکی سیلابهای کاتاستروفیک رودخانه مادرسو (چکیده)
5 - بررسي نظام طراحي برنامه هاي درسي دوره هاي اموزش عالي علمي-كاربردي و ارائه الگوي مناسب (چکیده)
6 - بررسي قابليت تركيب پذيري لاينهاي استريل و بارور گوجه فرنگي براي صفات زودرسي و عملكرد محصول (چکیده)
7 - اثرتاریخ کاشت و زمان قطع آبیاری بر رشد و نمو و زودرسی پنبه رقم ورامین (چکیده)
8 - تحليل مقدماتي برنامه درسي زيست شناسي بر اساس نظر سنجي از دانش آموزان و محتواي كتب درسي (چکیده)
9 - آسيب شناسي سوالات آزمون كارشناسي ارشد كتابداري و اطلاع رساني و عدم تطبق آن با واحدهاي درسي دوره كارش (چکیده)
10 - تحلیل جغرافیایی از وضعیت مهاجرت درسکونت‌گاه‌های روستایی مشهد (چکیده)
11 - نقش مؤلفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان (چکیده)
12 - موانع مطالعه غیِردرسی حرفه ای در دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع رسانی (چکیده)
13 - بررسی محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت (چکیده)
14 - نقش مولفه های برنامه درسی در خود کنترلی دانشجویان ( مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
15 - ارزشیابی برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی از حیث کارآفرینی (مطالعه موردی: خراسان رضوی) (چکیده)
16 - نقش مولفه های برنامه درسی در اعتیاد پذیری دانشجویان (چکیده)
17 - نقش مولفه های برنامه درسی در امید به آینده دانشجویان (چکیده)
18 - نقش مولفه های برنامه درسی در مسئولیت پذیری دانشجویان (چکیده)
19 - جایگاه آموزش به شیوه الکترونیک از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی (چکیده)
20 - بررسی محتوای کتب درسی دوره های راهنمایی و متوسطه از حیث تربیت جنسی (چکیده)
21 - افزایش میزان گرافیت زایی چدن های غیرآلیاژی درسرعت های سرد کردن بالا (چکیده)
22 - ترتیب نسبت درستنمایی متناسب و کاربردهای آن (چکیده)
23 - بهینه‌سازی کم آبیاری در ذرتهای زودرس (چکیده)
24 - تمرکز زدایی در نظام برنامه ریزی درسی: راه حلی جهان شمول یا وابسته به موقعیت؟ (چکیده)
25 - سنجش گرایش دانش اموزان دبیرستانی شهر مشهد به درس عربی و عوامل موثر بر آن (چکیده)
26 - بررسی پارامترهای راندمان حرارتی ودمای عملکرددرتوربینهای گازی GE-F5درنتیجه تزریق بخاردرسیستمVODOLEY (چکیده)
27 - استنباط درستنمایی مرکب و ملاک انتخاب مدل در مدلهای پارامتر مبنا (چکیده)
28 - تفکر از منظر حضرت رسول اکرم(ص) و دلالت‌های تربیتی آن برای برنامه‌های درسی نظام (چکیده)
29 - تفکر فلسفی، معلّم و نوآوری در کلاس درس (چکیده)
30 - تعیین عمق شاخص و بهینه آبیاری در ذرت‌های زودرس با هدف احتساب حداکثر سود (چکیده)
31 - تبیین جایگاه مولفه های جهانی شدن ، صلح و حقوق بشر در کتاب های درسی دوره ابتدایی (چکیده)
32 - روش درستنمایی وزنی در برآوردیابی برای ناحیه کوچک (چکیده)
33 - در جستجوی نقشی متمایز برای فلسفه تعلیم و تربیت در پژوهش برنامه درسی: نقدی روش شناختی بر دیدگاه برزینکا (چکیده)
34 - پیشنهاد پنج درس جدید در دوره کارشناسی علوم سیاسی (چکیده)
35 - بررسی واژه‌ها و مفاهیم اساسی برنامه‌ درسی در قرآن وحدیت (چکیده)
36 - نقش مؤلفه های برنامه درسی بر تحول روحیه کارآفرینی دانشجویان (چکیده)
37 - واکاوی ماهیت و جایگاه نقد در برنامه های درسی آموزش عالی: با تاکید بر حوزه علوم انسانی (چکیده)
38 - مشارکت والدین در مدرسه به عنوان پیش نیاز مشارکت در دانشگاه (چکیده)
39 - بررسی رابطه ادراکات محیطی مدرسه ای و اهداف پیشرفت (چکیده)
40 - کاربرد فراشناخت در برنامه های درسی مبانی نظری و الگوها (چکیده)
41 - جایگاه تفکر نقاد در برنامه های درسی رشته های علوم تربیتی (چکیده)
42 - بررسی زمینه های اجرای طرح مدیریت مدرسه محوربراساس رسالت، مشارکت وتعهدسازمانی مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهد (چکیده)
43 - مقایسه ایدئولوژی‌های برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر (چکیده)
44 - یادگیری، تدریس و برنامه درسی در آموزش عالی از منظر ساخت گرایی: تاملی در مبانی فلسفی، اصول و ویژگی ها (چکیده)
45 - تأثیر مدلهای تدریس نوین(پیش سازمان‌دهنده) بر سازماندهی محتوای کتاب های درسی دانشگاهی (چکیده)
46 - پهنه بندی تغییرات نفوذ پذیری درساختگاه سد بار با توجه به نقش پارامترهای زمین مهندسی درمحیط نرم افزار Rockwork (چکیده)
47 - ماهیت هدف ها و محتوای برنامه درسی ریاضیات در دوره ابتدایی (چکیده)
48 - چالش های مدیریتی در اجرای برنامه درسی دانشگاه ها در مقایسه با آموزش و پرورش (چکیده)
49 - تبیین و مقایسه دیگاه اساتید علوم انسانی در باره مشکلات سرفصل های برنامه های درسی رشته های علوم انسانی (چکیده)
50 - دسته بندی پاکتهای نامه با استفاده از بینایی ماشین در خواندن و پردازش آدرسهای دستنویس (چکیده)
51 - برنامه درسی تفکر محورف محور اساسی تحول آموزش عالی در عصر جهانی شدن (چکیده)
52 - بررسی ضرورت و جایگاه تفکر در برنامه های درسی آموزش عالی در عصر جهانی شدن با توجه به آیات قرآن کریم (چکیده)
53 - ضرورت و جایگاه تلفیق فاوا در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
54 - تمرکز و عدم تمرکز در برنامه ریزی درسی آموزش عالی (چکیده)
55 - سرگرمی، کارکردی پنهان در برنامه های درسی نظام آموزش عالی ایران (چکیده)
56 - بررسی نقش مؤلفه های برنامه درسی در هویت دینی دانشجویان (چکیده)
57 - تخمینSVD کانال به روش بیشترین درستی مقید شده تکراری در سیستمهای MIMO-OFDM (چکیده)
58 - میزان انطباق کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی با اصول انتخاب و سازماندهی برنامه درسی (چکیده)
59 - تحلیلی بر برنامه درسی P4C و ویژگیهای مواد خواندنی مناسب در اجرای آن (چکیده)
60 - بررسی مفروضات هستی شناختی(زمان-مکان) در عصر جهانی شدن و دلالتهای آن برای برنامه های درسی (چکیده)
61 - بررسی روشهای تدریس مناسب برای اجرای برنامه درسی P4C (چکیده)
62 - ارزیابی برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد و دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت در نظام آموزش عالی ایران (چکیده)
63 - تهیه و بررسی اعتبار سازه ی پرسشنامه ویژگی های مدرسان موفق زبان انگلیسی در آموزشگاه های زبان (چکیده)
64 - ارزیابی درس های خاور میانه ی معاصر در دانشگاه های آمریکا (چکیده)
65 - فرهنک شهادت در کتب درسی دوره راهنمایی (چکیده)
66 - رسم الخط و نشانه گذاری در قرآن کریم و نقش ان در برنامه درسی قران دوره ابتدایی (چکیده)
67 - مدرس زیان عربی و تدریس نحو (چکیده)
68 - شناسایی، انتخاب و معرفی کتابهای کمک درسی برای درسهای علوم تجربی سالهای اول تا پنجم (چکیده)
69 - چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی (چکیده)
70 - بررسی عارضه نارسا خوانی در درس زبان فارسی دانش آموزان دوره ابتدایی (چکیده)
71 - بررسی قابلیت کتابهای کمک درسی در پاسخ دهی به پرسشهای پژوهش‏‏گرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی (چکیده)
72 - تحلیل فاصله استقلال کسب شده دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه و حین برخورداری از تحصیلات و برنامه های درسی دانشگاه: پیامدها و چالش ها (چکیده)
73 - برآورد درستنمایی پارامتر فرآیند خود متشابه با استفاده از خواص توابع موجکی (چکیده)
74 - کاوشی در عملکرد مدیریت اموزشی به عنوان مولفه ای از برنامه درسی پنهان در تربیت ارزشی دانش آموزان (چکیده)
75 - نادرستی روش شناختی نظریه های آینده پژوهانه روابط بین الملل:هانتینگتون،مک لوهان،فوکویاما (چکیده)
76 - واکاوی نقش مدرس به عنوان مؤلفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفر ینی (چکیده)
77 - تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید (چکیده)
78 - پندار نادرست در سیاست خارجی ایران (چکیده)
79 - بررسی درون مایه های تهی در ادبیات داستان کودک دهه هفتاد در پیوند با محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی (چکیده)
80 - شواهد آماری قسمت دوم: قانون درستنمایی و معایب p-مقدار به عنوان پشتیبانی داده ها از فرضیه صفر (چکیده)
81 - استفاده ازالگوریتم AWPSOدرکنترل فیدبک خروجی بهینه جهت بهبود مساله کنترل بار فرکانس درسیستم قدرت چند ناحیه ای تجدید ساختارشده (چکیده)
82 - بنیان گذاری گروه درس های روش شناسی در دوره کارشناسی علوم سیاسی (چکیده)
83 - آسیب شناسی کتاب های درسی دانشگاهی در رشته تاریخ (چکیده)
84 - آزمون لگاریتم نسبت درستنمایی برای نقطه تغییر در توزیع وایبل سه پارامتری (چکیده)
85 - بررسی الگوی سازمان دهی برنامه درسی جاری سطح یک حوزه علمیه و ارایه ویژگی های مطلوب آن با توجه به رویکرد تلفیقی مضمون محور (چکیده)
86 - پرتوسازی فروسو درسیستمهای رادیو شناختمند MIMO مبنی بر بیشینه نسبت نرخ بیت صحیح به توان ارسالی (چکیده)
87 - تحلیلی بر میزان اهمیت و بکارگیری دستاوردهای علمی حوزه برنامه درسی در نظام های آموزشی شرکت های صنعتی: فرصت ها و تهدیدها (چکیده)
88 - ضرورت بازنگری درسهای رشته زبان و ادبیات فارسی و حرکت به سوی تخصص و گرایش (چکیده)
89 - ارتباط بین برآوردگرهای ماکسیمم درستنمایی و ماکسیمم آنتروپی (چکیده)
90 - جایگاه ابعاد هنری و ساختار محتوایی در کتب درسی آموزش هنر دوره راهنمایی:گامی در شناخت برنامه درسی مغفول (چکیده)
91 - نمود جنسیت در کتابهای درسی زبان انگلیسی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی (چکیده)
92 - بررسی بیان ژن های رسپتورهای ایمنی ذاتی درسلول های گلایوبلاستومای انسانیU87 MG (چکیده)
93 - بنیان‌گذاری گروه درس‌های روش‌شناسی در دوره کارشناسی علوم‌سیاسی (چکیده)
94 - بررسی اثرات سیل مرداد 1380 شرق گلستان بر مورفولوژی رودخانه مادرسو (چکیده)
95 - ضرورت بازتعریف-هویت ملی-بازتابانده شده درکتب درسی تاریخ (چکیده)
96 - تبیین چالش های برنامه درسی پنهان دینی دبیرستان و تعمیق تربیت اسلامی (چکیده)
97 - تأثیر الگوی تدریس پیش‌سازمان‌دهنده بر یادگیری درس شیمی عمومی (چکیده)
98 - چالش‌های مدیریتی در اجرای برنامه درسی دانشگاه‌ها در مقایسه با آموزش و پرورش (چکیده)
99 - سنجش تمایل اساتید دانشگاه به مشارکت در قلمروهای برنامه درسی (چکیده)
100 - بررسی اثر ضدمیکروبی عصاره آویشن باغی بر Salmonella enteritidise PT4 موجود درسس مایونز (چکیده)
101 - ارتباط بین زندگی فعال و کیفیت زندگی مرتبط با تندرستی در دانشجویان (چکیده)
102 - ارزشیابی برنامه درسی راسته دوزی دوره متوسطه حرفه‌ای دانش آموزان کم توان ذهنی (چکیده)
103 - طراحی نظام برنامه ریزی درسی منطقه ای برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران (چکیده)
104 - تأملی بر مقتضیات سطوح تغییر در برنامه درسی (چکیده)
105 - تحلیلی بر رویکردهای نوآوری در برنامه درسی تربیت معلم: بستری برای تحول در نظام آموزش و پرورش ایران (چکیده)
106 - کاوشی در میزان توجه به موضوع برنامة درسی تربیت معلم در حوزة تخصصی برنامة درسی ایران (چکیده)
107 - بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی تربیت معلم در دو کشور ایران و آلمان (چکیده)
108 - فراتحلیلی بر فرصت ها و تهدیدهای برنامه درسی آموزش عالی بر اساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
109 - رویکردهای تحول در برنامه های درسی تربیت دینی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: بررسی تحلیلی - نظری (چکیده)
110 - فرایند تولید برنامه درسی مجازی با تأکید بر تبیین ویژگی های محتوای مطلوب در دانشگاه (چکیده)
111 - تحلیل و مقایسه برنامه های درسی آموزش الکترونیکی منطبق بر دو رویکرد رفتارگرایی و فرایندهای شناختی (چکیده)
112 - تأملی بر ابعاد محتوای مطلوب در برنامه های درسی تربیت معلم و مصادیق آن برای برنامه درسی نظام تربیت معلم ایران (چکیده)
113 - بررسی تطبیقی برنامه درسی نظام تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران و ترکیه (چکیده)
114 - تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی ایران با مروی بر پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
115 - تاملی بردیدگاههای مختلف درخصوص حل مساله و فرایندهای آن درآموزش علوم وتبیین دلالت های آن برای برنامه درسی (چکیده)
116 - ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی مراکز تربیت معلم (چکیده)
117 - بومی سازی برنامه های درسی تحولی در نظام آموزشی ایران (چکیده)
118 - برنامه درسی و آموزش اوقات فراغت: حیطه ای قابل تأمل در تحول بنیادین برنامه های درسی (چکیده)
119 - ارزشیابی مؤلفه های برنامه درسی در نظام آموزش پرستاری در نیل به اجتماعی نمودن دانشجویان (چکیده)
120 - ارزیابی برنامه درسی تعلیمات اجتماعی پایه پنجم بر اساس سه محور مهم در طراحی برنامه درسی( راهبردی برای تحول در طراحی محتوای برنامه درسی) (چکیده)
121 - تحول بنیادین در ساختار و نظام تصمیم گیری برنامه درسی و استلزامات آن (چکیده)
122 - سنجش میزان کارآمدی نرم افزارهای آموزش الکترونیکی درس زبان انگلیسی و ریاضی دوره متوسطه از منظر معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی (چکیده)
123 - ارزیابی برنامه درسی تعلیمات اجتماعی پایه پنجم بر اساس سه محور مهم در طراحی برنامه درسی (چکیده)
124 - تبیین معیارهای برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی از دید متخصصان برنامه درسی (چکیده)
125 - تحول بنیادین در ساختار و نظام تصمیم گیری برنامه درسی و استلزامات آن (چکیده)
126 - واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی (چکیده)
127 - شناسایی رویکردها و الگوهای ملی و منطقه‌ای در تصمیم گیری‌های برنامه درسی (چکیده)
128 - تعیین آلودگی آب مورد استفاده درسیستم خنک کننده لاشه طیور به باکتریهای جنس سالمونلا و گونه های انتریتیدیس و تایفی موریوم در کشتارگاه صنعتی شهرستان مشهد با استفاده از روش Multiplex-PCR (چکیده)
129 - بررسی نقش عوامل کاهش دهنده فاصله بین برنامه درسی قصدشده، اجراشده و تجربه شده در آموزش عالی (چکیده)
130 - بررسی وضعیت آموزش تلفظ و جایگاه آن در کتابهای درسی زبان انگلیسی دوره دبیرستان در ایران (چکیده)
131 - بررسی میزان توانمندی معلمان مقطع ابتدایی و رابطه آن با مؤلفه های فرهنگ سازمانی مدرسه (چکیده)
132 - تحلیل محتوای کلیشه های جنسیتی در کتب درسی دوره ابتدایی (چکیده)
133 - میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی(پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلز (چکیده)
134 - نوجوان و کیفیت زندگی در مدرسه (چکیده)
135 - برنامه درسی آموزش عالی در قرن بیست و یکم: چالش ها و راهبردها (چکیده)
136 - تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه درسی (چکیده)
137 - ساماندهی محتوای برنامه های درسی با الهام از آیات قرآن کریم (چکیده)
138 - تأملی در مبانی فلسفی رویکرد رفتارگرایی در برنامه درسی (چکیده)
139 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامۀدرسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
140 - بنیان های فلسفی اندیشه پائولو فریره و دلالت های آن برای برنامه درسی (چکیده)
141 - بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه کیفیت زندگی در مدرسه در مدارس شهر مشهد (چکیده)
142 - واکنش عملکرد و خصوصیات مورفوفیزیولوژیک ژنوتیپ های زودرس نخود (چکیده)
143 - بررسی جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
144 - بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسی (چکیده)
145 - بررسی تاثیر کاربست برنامه درسی مساله محور در آموزش تخصصی اپراتورهای تولید صنعت خودروسازی (چکیده)
146 - ارزشیابی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد ساخت وسازگرایی راهبردی نوین در ارزشیابی برنامه درسی دردوره ابتدایی (چکیده)
147 - بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشجویان کارشناسی ناپیوسته رشته آموزش ابتدایی (چکیده)
148 - جهانی شدن و بومی ماندن در برنامه درسی:رویکردهایی متعارض یا مکمل؟ (چکیده)
149 - بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسی (چکیده)
150 - برنامه درسی مبتنی بر شایستگی رویکردی فرو گذارده در تدوین برنامه درسی ملی (چکیده)
151 - جایگاه مولفه های سلامت در میان مولفه های مربوط به آموزش شهروندی (تحلیل محتوای کتابهای درسی کودکان کم توان ذهنی) (چکیده)
152 - نقد و ارزیابی برنامه درسی رشته علوم تربیتی: گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی (چکیده)
153 - تاثیر برنامه ی تمرین هوازی بر سطح هورمونهای لوتئینی، محرک فولیکولی، تستوسترون و دهیدرواپیاندرسترون پلاسمای زنان چاق مبتلا به سندرم تخمدان پلیکیستیک (چکیده)
154 - بررسی نقش برنامه‌های درسی در جهت‌دهی فارغ‌التحصیلان دختر، به رشته‌های دانشگاهی خاص (چکیده)
155 - رواسازی و آزمون ساختار عاملی پرسش‌نامه کیفیت کلاس درس در دانش آموزان (چکیده)
156 - تأثیر الگوی کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک (چکیده)
157 - رابطه بین میزان استفاده اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از فناوری اطلاعات و ارتباطات با میزان انگیزه، روزآمد شدن محتوای درسی کلاس و جذابیت کلاس درس در سال 87-88 (چکیده)
158 - تاملی بر ابعاد انگیزشی موثر بر برنامه درسی میان رشته ای در آموزش عالی: کارآمدی فردی، جمعی و تیمی اعضای هیات علمی دانشگاه (چکیده)
159 - استفاده از روش ماکسیمم درستنمایی تقریبی برای برآورد پارامترهای مدل نمایی در داده های سانسورشده میانی (چکیده)
160 - بررسی میزان آموزش مهارت های اشتغال زای مورد نیاز بازار کار در برنامه های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی (چکیده)
161 - ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی (چکیده)
162 - احساس اثرمندی سیاسی معلمان. موردمطالعه : معلمان شهرستان نیشابور درسال 1387 (چکیده)
163 - یادگیری ترکیبی رویکردی نوین در تحول برنامه درسی (چکیده)
164 - درست و نادرست در شرح حال قاسمی حسینی گنابادی (جنابدی) (چکیده)
165 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامۀدرسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
166 - فرایند تولید محتوای الکترونیکی و نقش ابزار های تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
167 - مساله تشکیک خاصی در اندیشه میرفندرسکی با نگاهی بر آراء ابن سینا و شیخ اشراق (چکیده)
168 - شناسایی کتابهای مناسب غیر درسی همخوان با کتاب های درسی علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مقطع دبستان (چکیده)
169 - تعیین انتظارات مخاطبان ایستگاههای تندرستی مستقر در پارکهای شهرداری تهران: مطالعه موردی، منطقه 6 (چکیده)
170 - عوامل موثر در توسعه ورزش همگانی در پارکها از دیدگاه مربیان و با تأکید بر ایستگاههای تندرستی (چکیده)
171 - بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایت مندی شرکت کنندگان در ایستگاه های تندرستی پارک های شهر تهران (چکیده)
172 - تحلیل اقتصادی تولید بادام زمینی درسطوح مختلف مساحتی مزرعه در استان گیلان (چکیده)
173 - مجاز دانش آکادمیک: نظریه زمینه ای برنامه درسی پنهان در آموزش عالی ایران (چکیده)
174 - پیشنهاددرس جدید«سیاست شناسی مشاوره ای»( سودمندی اجتماعی کاربرد دانش سیاسی) (چکیده)
175 - تمرکز گرایی در آموزش عالی ایران؛ برنامه درسی پنهان برای یادگیری خودمحوری در فارغ التحصیلان آموزش عالی (چکیده)
176 - بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی (چکیده)
177 - ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان (چکیده)
178 - طبقه بندی اصلاح شده بلوم و کاربرد آن در یاددهی- یادگیری ریاضی و برنامه درسی (چکیده)
179 - نقش اضطراب ریاضی و سبک های یادگیری دانش آموزان بر حل مسائل کلامی درس حسابان (چکیده)
180 - جایگاه حل مساله در تمرین های کتاب های درسی علوم ابتدایی (چکیده)
181 - طراحی و سنجش تاثیر محیط های یادگیری سازنده گرا بر رضایت، نگرش و یادگیری در آموزش عالی(مورد درس روابط انسانی در سازمان های آموزشی) (چکیده)
182 - تغییر برنامه درسی آموزش عالی: مورد برنامه‌ی درسی دوره‌ی کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی آموزشی (چکیده)
183 - تغییر پارادایم آموزش، ضرورتی فروگذارده در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
184 - فرهنگ و برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی (چکیده)
185 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامۀدرسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
186 - طراحی فعالیت های عملی آزمایشگاهی کم هزینه در درس شیمی و زندگی (چکیده)
187 - هیوریستیک در برنامه درسی آموزش عالی: نسبت راه حل های هیوریستیک، با نگاه سنت گرایان، تجربه گرایان مفهومی و نومفهوم گرایان (چکیده)
188 - جذابیت، کاربرد و فهم درس دین و زندگی سوم متوسطه (نگرش دانش آموزان و تبیین علی آن) (چکیده)
189 - بررسی زون های آلتراسیون درسنگ های نفوذی منطقه قاسم آباد دهنه (چکیده)
190 - ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی (چکیده)
191 - راهبرد برونسپاری در آموزش های سازمانی: درس هایی برای مدیران (چکیده)
192 - تاثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه استثنایی وصال بیرجند (چکیده)
193 - سنجش میزان کارآمدی نرم افزارهای آموزش الکترونیکی دوره متوسطه از منظر معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی (چکیده)
194 - بررسی برنامه های درسی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی (چکیده)
195 - بررسی میزان دستیابی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری مشهد به اهداف برنامه درس اصول و مهارتهای پرستاری (چکیده)
196 - انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانه‌ی رویکردهای انضباطی در مدرسه (چکیده)
197 - ارزیابی دو مجموعه آموزش زبان انگلیسی از لحاظ تجربه یادگیری واسطه ای: کتب درسی دبیرستانی ایران و مجموعه اینترچنج (ویرایش سوم) (چکیده)
198 - نقش کیفیت تدریس اساتید و مولفه های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت ها و چالش های برنامه درسی در آموزش عالی (چکیده)
199 - بررسی محتوای درسی سطح یک حوزه علمیه و ارائه ویژگی های مطلوب آن بر اساس نظریه شرح و بسط (با تاکید بر اصول فقه) (چکیده)
200 - مقایسه میزان لذت بردن از فعالیت بدنی بین افراد ظاهرگرا و تندرست گرا (چکیده)
201 - بازخورد دانشجویان ترجمه انگلیسی درباره رویکردهای مدرسان ترجمه در ارزیابی کیفیت ترجمه (چکیده)
202 - گزارش یک مورد انقباضات زودرس بطنی چندکانونی در سگ (چکیده)
203 - بررسی وضعیت آموزش درس فارسی عمومی در نظام آموزش عالی بر اساس مولفه های اصلی برنامه درسی (چکیده)
204 - آموزش معیارهای اخلاق پژوهش: ضرورتی انکار ناپذیر در برنامه‌های درسی آموزش عالی (چکیده)
205 - تاثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنان: عنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی (چکیده)
206 - تاثیرالگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی دردوره ابتدایی (چکیده)
207 - افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) (چکیده)
208 - شناسایی سبک های یادگیری، بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی وحرفه ای (چکیده)
209 - مفهوم اصطلاح تا اولین جلسه دادرسی (چکیده)
210 - استعفای وکیل در دادرسی مدنی (چکیده)
211 - بررسی ارتباط میان برنامه های درسی زبانی و افزایش قابلیت های هیجانی-اجتماعی زبان آموزان در چارچوب نظریه آموزش زبان کاربردی (چکیده)
212 - هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
213 - حاکمیت سنت دیسیپلین محوری بر جهت گیری‌های برنامه درسی تربیت هنری معلمان هنر دورۀ راهنمایی تحصیلی: چالش‌ها و آسیب ها (چکیده)
214 - تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنی (چکیده)
215 - ارزشیابی برون داد حیطه عاطفی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه (چکیده)
216 - ارزشیابی فرایند یاددهی-یادگیری برنامه درسی دوره متوسطه حرفه‌ای دانش آموزان با نیازهای ویژه (چکیده)
217 - ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390 (چکیده)
218 - ویژگی‌های کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموش الکترونیکی در آموزش عالی (چکیده)
219 - گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی: تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب از منظر دبیران (چکیده)
220 - آموزه‌های نظریه آشوب در نظام آموزش و برنامه درسی علوم تجربی در ایران (چکیده)
221 - درس هایی برای طراحی و اجرای برنامه توسعه آموزش: مرور تجربه های آمایش آموزش عالی ایران 90-89 (چکیده)
222 - یادگیری الکترونیکی، نقطه عزیمت به سوی مدرسه پست مدرن: درس هایی برای مدیران آموزشی (چکیده)
223 - تاثیر عروسک درمانی گروهی بر افزایش سازگاری اجتماعی و آمادگی رفتن به مدرسه در کودکان پسر بی سرپرست و بدسرپرست (چکیده)
224 - حلقه مفقوده: تأملی بر ارتباط خانه و مدرسه در کاهش گریز نوجوانان از منزل (چکیده)
225 - بازنگری درس های تاریخ‌پایه در دوره کارشناسی علوم سیاسی (چکیده)
226 - بررسی مسأله تشکیک خاصی در اندیشه میرفندرسکی با نگاهی بر آرای صدر المتألهین (چکیده)
227 - ترازیابی برنامه درسی: روش شناسی مناسب جهت تغییر برنامه درسی (چکیده)
228 - فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
229 - مقایسه اثربخشی روش های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی (چکیده)
230 - قلدری مدرسه،اسرار درون (چکیده)
231 - تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه سوم راهنمایی از لحاظ توجه به ابعاد هوش هیجانی (چکیده)
232 - رابطه خودکارآمدی معلمان با کیفیت زندگی در مدرسه، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (چکیده)
233 - شناسایی الگوی تلفیق برنامه‌ درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظاردانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی (چکیده)
234 - تجزیه ژنتیکی صفات مرتبط با عملکرد و زودرسی در نه لاین گوجه فرنگی (lycopersicon esculentum Mill ) با استفاده از تلاقی دای آلل (چکیده)
235 - ارزیابی برداشتهای درست و نادرست از نقش دانش علوم اعصاب در آموزش و پرورش (چکیده)
236 - بررسی ابعاد وچالشهای اجرای برنامه های درسی جدید (بازنگری شده)نظام آموزش عالی مهارتی از دیدگاه مجریان (چکیده)
237 - پژوهش قوم نگاری در برنامه درسی پنهان:راهبردی در تغییر برنامه درسی (چکیده)
238 - تحلیل برنامه درسی قصد شده و اجرا شده دوره راهنمایی براساس مولفه های آموزش صلح یونسکو (چکیده)
239 - طراحی مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی ایران (چکیده)
240 - مراحل دریافت متن در شعر سپهری بر‌اساس رویکرد بوگراند و درسلر (چکیده)
241 - واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی (چکیده)
242 - بررسی درستی انتساب تناسخ به سهروردی و زکریای رازی با تکیه بر آثار (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر