بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: بازار


موارد یافت شده: 241

1 - بررسی نقش تعدیلگر پویایی¬های¬بازار در رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد سرمایه¬گذاری¬های¬مشترک¬ بین¬المللی (چکیده)
2 - تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی (چکیده)
3 - اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه با رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL (چکیده)
4 - بررسی تأثیر بازارهای مالی بر رفتار قیمت نفت خام سنگین ایران در کوتاه مدت (چکیده)
5 - زیست بازار رویکردی نو برای طراحی و بازآفرینی مفهوم کهن بازار در دوران معاصر مورد مطالعه: بازار بزرگ ملل - مشهد (چکیده)
6 - بررسی احتمال و عوامل مؤثر بر مشارکت کشاورزان در بازارهای آتی و اختیار معامله (مطالعه موردی: محصول پنبه شهرستان گنبدکاووس) (چکیده)
7 - آزمون پیوستگی و فرضیه بازار مرکزی محصول زعفران در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی (چکیده)
8 - بررسی تاثیر قیمت و کیفیت محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی (چکیده)
9 - بررسی نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی (چکیده)
10 - رقابت بازار محصول و کیفیت گزارشگری مالی: شواهدی از تجدیدارائه‌های حسابداری (چکیده)
11 - بررسی اثر ساختار بازار سرمایه بر رشد اقتصادی بخش‏های مختلف اقتصاد ایران (چکیده)
12 - بررسی و تحلیل تاثیر گرایش به بازار بر عملکرد بانک های بغداد با نقش تعدیل گر فرهنگ ملی (چکیده)
13 - تحلیل نقش بازارچة مرزی ماهیرود در توسعة فضایی- کالبدی منطقة مرزی با تأکید بر عامل مهاجرت و کاهش محرومیت (چکیده)
14 - تحلیل نقش بازارچه های مرزی در گسترش امنیت مناطق مرزی «نمونه موردی:بازارچه مرزی ماهیرود شهرستان سربیشه خراسان جنوبی» (چکیده)
15 - بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند محصولات ورزشی آدیداس با استفاده از مدل آکر (چکیده)
16 - بررسی عامل‌های موثر بر بازارپسندی گیاهان دارویی (مطالعه موردی نعناء) (چکیده)
17 - اثر اعلان سودهای فصلی و سالانه بر عمق بازار (چکیده)
18 - بررسی استراتژی های قیمت گذاری صادرکنندگان ایران در بازارهای بین المللی (رویکردهای پویای داده های تابلویی) (چکیده)
19 - بررسی تأثیر استراتژی رقابتی رهبری هزینه بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام (چکیده)
20 - بررسی تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام (چکیده)
21 - ارائة الگوی بازاریابی شیر در مناطق روستایی (مطالعة موردی: روستاهای شهرستان خدابندة استان زنجان) (چکیده)
22 - شناخت محتوای انواع قراردادهای روان شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها (چکیده)
23 - نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) (چکیده)
24 - بررسی تاثیرنقش واسط بازارگرایی بر رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد سازمانی (چکیده)
25 - بررسی تاثیر استفاده از ابزار مچ گیری در بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران (چکیده)
26 - اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری به واسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی (چکیده)
27 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه¬ استراتژی بازاریابی بین-المللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات (چکیده)
28 - بررسی عملکرد ایران دربازارهای اخلاقی (چکیده)
29 - عوامل موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول) (چکیده)
30 - بررسی تطبیقی حاشیه خرده فروشی و کارایی بازارهای میوه و تره بار شهرداری و شهری (مطالعه موردی شهرستان مشهد) (چکیده)
31 - بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی، شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب (چکیده)
32 - بخش بندی بازارهای تجاری_ گردشگری شهر مشهد (چکیده)
33 - بخش بندی بازارهای تجاری_ گردشگری شهر مشهد (چکیده)
34 - بازاریابی در شرکت های فناور کوچک و متوسط نوپا؛ چالش ها و راهکار (چکیده)
35 - کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد (چکیده)
36 - بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات در جذب گردشگر شهر گنبدکاووس (چکیده)
37 - مروری بر نظریه پردازی در حوزه مفهوم تصویر کشور مبدأ در بازاریابی بین الملل (چکیده)
38 - معرفی مدل استراتژی بازاریابی ورزشی برای سازمان های ورزشی جهت انتخاب استراتژی های تبلیغاتی بازاریابی (چکیده)
39 - رابطه اخلاق اسلامی و عدم تقارن اطلاعات دربازار کار (چکیده)
40 - بررسی وجود حافظه بلند مدت در شاخص های بورس اوراق بهادار تهران و تاثیر آن بر تئوری بازار کارا از نوع ضعیف (چکیده)
41 - ارائه یک موتور پیش بینی مبتنی بر ترکیب اطلاعات جهت پیش بینی قیمت در بازارهای برق (چکیده)
42 - بررسی عوامل موثر بر احتمال مشارکت کشاورزان در بازار اختیار معامله(مطالعه موردی محصول پنبه شهرستان گنبد) (چکیده)
43 - بررسی رابطه میان بازاریابی حسی و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در هتل پردیسان شهر مشهد (چکیده)
44 - جایگاه مراکز جمع آوری شیر در شبکه های فضایی بازاریابی محصول شیر در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان خدابنده - استان زنجان (چکیده)
45 - توسعه و اعتبارسنجی شاخص های موثر درشبکه فضایی بازاریابی محصول شیر درمناطق روستایی (چکیده)
46 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی:مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی (چکیده)
47 - تاثیر بازاریابی داخلی و گردش شغلی بر قصد ترک شغل پرستاران (چکیده)
48 - بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه‌ی بین استراتژی‌های بازاریابی محیطی و عملکرد (چکیده)
49 - تأثیر رقابت بازار محصول بر روی معیارهای مختلف کیفیت سود مبتنی بر اصول حسابداری (چکیده)
50 - رقابت بازار محصول و معیارهای مختلف کیفیت سود مبتنی بر اصول فعالیت بازار (چکیده)
51 - بررسی وجوه متمایز کننده گرایش شهروندان کرجی به خرید از بازار میوه و تره بار و بازارهای موازی آن (چکیده)
52 - نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
53 - چارچوبی مفهومی برای سنجش تاثیر بازاریابی حسی بر شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در سازمان های خدماتی (چکیده)
54 - بررسی عوامل مؤثر بر مشارکت زنان در بازار کار (مطالعه موردی شهرمشهد) (چکیده)
55 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتارکارآفرینانه بر رابطه بین استراتژیهای بازرگانی و عملکرد سازمانی )مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر های صنعتی شهرستان مشهد( (چکیده)
56 - بررسی نقش واسطه ای گرایش به بازار در رابطه بین تأکید مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی (مورد مطالعه بانک های ملی و سپه شهر تهران) (چکیده)
57 - اجرای سیاست پرداخت سوبسید (تغییر جبرانی از سوی دولت) در بازار خرده‌فروشی برنج در حمایت از تولیدکننده (چکیده)
58 - اندازه گیری قدرت بازار و کارایی هزینه ی تولید و توزیع گوشت گاو و گوساله در ایران (چکیده)
59 - بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی (چکیده)
60 - شبیه سازی بازار آب و تحلیل اثرات سیاست اشتراک گذاری آب آبیاری بر الگوی کشت تحت شرایط کم آبی (چکیده)
61 - تحلیل اثرات اقتصادی و رفاهی تشکیل بازار آب آبیاری در استان قزوین (چکیده)
62 - آموزه های اخلاقی اسلام و شفافیت بازار سرمایه در ایران (چکیده)
63 - بررسی تأثیر مهارت های بازاریابی و ساختارهای حمل و نقل بر عملکرد تجاری شرکت های کوچک و بزرگ و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها (چکیده)
64 - سوداگری نیروگاه مجازی در بازار برق (چکیده)
65 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
66 - بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان وفادار در بازاریابی رابطه ای (چکیده)
67 - بازاریابی اینترنتی و مشکلات آن در ایران (چکیده)
68 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتار کار آفرینانه بر رابطه بین استاتژی های بازرگانی و عملکرد سازمانی (چکیده)
69 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
70 - کابرد بازاریابی اجتماعی در تمایل به رفتار خرید سبز با استفاده از تئوری رفتار منطقی (چکیده)
71 - سنجش میزان گرایش به بازار حامیان مالی ورزش شهر مشهد و ارتباط آن با گرایش به بازار ورزش (چکیده)
72 - بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) (چکیده)
73 - بررسی رابطه بین فرهنگ بازاریابی و اثربخشی بازاریابی در مجموعه های آبی شهر مشهد (چکیده)
74 - بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی ورزشی (چکیده)
75 - به کارگیری ریاضیات تصمیم در تخصیص بودجه های بازاریابی متکی بر زنجیره های مارکوف (چکیده)
76 - شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد (چکیده)
77 - بررسی مقایسه‏ ای نقش سیستم بانکی و بازار سهام در رشد اقتصادی: مطالعه موردی کشورهای منا (چکیده)
78 - بررسی نقش واسطه ای گرایش به بازار در رابطه بین تاکید مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی (مورد مطالعه بانکهای ملی و سپه شهر تهران) (چکیده)
79 - بررسی اثر سرریز تلاطم قیمت در بازارهای بیت المللی نفت خام و بنزین (چکیده)
80 - بررسی عوامل مؤثر بر توسعه بازار بورس مشهد (چکیده)
81 - تأثیر متغیرهای کلان پولی بر قیمت سهام شرکت های گروه خودرو و ساخت قطعات پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
82 - بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP (چکیده)
83 - اثر جهانی شدن بر بازار کار (چکیده)
84 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
85 - بازار کهن - منظر نو (چکیده)
86 - آمیخته بازاریابی خدمات: ابزار توسعه آموزش عالی فرامرزی (چکیده)
87 - تحلیل کارکرد بازارچه های مرزی از منظر پدافند غیر عامل نمونه موردی بازارچه مرزی ماهیرود سربیشه (چکیده)
88 - بخش بندی بازار و اولویت بندی بخشها مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره (چکیده)
89 - اندازه گیری قدرت بازار برق ایران براساس یک الگوی انحصار چندجانبه ی پویا (چکیده)
90 - شاخصهای بازاری اخلاق و کارایی در بازار سهام شهر اسلامی (چکیده)
91 - زیست چینه نگاری بالاترین بخش رسوبات دریایی ائوسن بر مبنای نانوپلانکتونهای آهکی در دامنه های جنوبی پهنه ساختاری بینالود، آبادی قلعه وزیر (قلعه بازار) (چکیده)
92 - مدیریت بهینه انرژی منابع تولید پراکنده جهت شرکت در بازار برق (چکیده)
93 - بررسی احکام وضعی فعالیت در سیستم بازاریابی شبکه ای ناسالم (چکیده)
94 - تأثیر نوسانات پیش بینی شده و پیش بینی نشده بازده سهام صنعت خودرو بر بازده آن دربازار بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
95 - افشا و ارزش شرکت: شواهدی از بازار سرمایه نوظهور ایران (چکیده)
96 - تحلیل و تبیین عوامل موثر در شبکه فضایی بازاریابی شیر در نواحی روستایی (چکیده)
97 - وابستگی دمی و کاربرد آن در بازارهای تجاری (چکیده)
98 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
99 - بررسی تأثیر منابع تأمین مالی و میزان تمرکز سهام‌داران بر واکنش بازار بورس تهران به سود های گزارش شده شرکت ها (چکیده)
100 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
101 - بررسی عوامل موثر بر ورود به بازارهای بین المللی با ارائه مدل بومی - اسلامی در شرکت های مرکز رشد پارک علم و فناوری شهر مشهد با استفاده از مدل معادلات ساختاری(SEM) (چکیده)
102 - بررسی عوامل موثر بر توسعه ی بازار زعفران با استفاده از روش دلفی فازی (چکیده)
103 - بررسی ارتباط بین داراییهای نامشهود و ارزش بازار شرکت ها؛ مطالعه موردی صنعت داروسازی بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
104 - بازاریابی فناوری و تجاری سازی نتایج پژوهش ها (چکیده)
105 - کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوه‌های مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
106 - بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب (چکیده)
107 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
108 - بررسی ارتباط ارزشی دارایی های نامشهود در بازار بورس و اوراق بهادار تهران (چکیده)
109 - بازار یابی کارآفرینانه راهکاری برای ارتقا عملکرد کسب و کارها (چکیده)
110 - بررسی و تحلیل تاثیر گرایش به بازار از دیگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی (چکیده)
111 - بررسی و تحلیل بازتاب های سیاسی فضایی بازارچه های مرزی(نمونه موردی بازارچه های مرزی استان خراسان جنوبی با تاکید بر بازارچه مرزی ماهیرود) (چکیده)
112 - تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطة بازارمحوری (چکیده)
113 - بررسی اثر حضور گسترده نیروگاه های بادی در بازار برق با استفاده از مدل کورنات (چکیده)
114 - بررسی رابطه بین شاخص‌های نقدینگی نوین و مبتنی بر صورت جریان وجه نقد با سودآوری شرکت‌ها-معیارهای مالی و مبتنی بر بازار (چکیده)
115 - بررسی و تحلیل دلایل مراجعه و عدم مراجعه به بازارهای شهرداری با استفاده از تحلیل تمایزی: مطالعه موردی بازارهای میوه شهرداری مشهد (چکیده)
116 - بررسی تاثیر مداخلات دولت در بازار گوشت مرغ (چکیده)
117 - قیمت دهی در بازار برق به کمک Q-learning و قدرت بازار (چکیده)
118 - بررسی تاثیر تورم بر عملکرد بازارهای مالی در ایران طی 1352-86 (چکیده)
119 - ارزیابی نوسانات بازار مسکن و رابطه آن با ادوار تجاری در اقتصاد ایران (چکیده)
120 - نقش و عمل کرد بازار کالای ایران در تعیین قیمت محصولات کشاورزی با به کارگیری تحلیل فرآیند شبکه (ANP) (چکیده)
121 - بررسی فقهی فعالیت در سیستم بازاریابی شبکه ای سالم (چکیده)
122 - استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و شبیه سازی مونت کارلو به منظور اولویت بندی شهرها و انتخاب بازار مناسب (چکیده)
123 - بررسی تاثیر بسته‌بندی بر خصوصیات کیفی وبازاریابی صنعتی کیمچی حاوی عصاره ماهی و میگو (چکیده)
124 - بررسی روش های بسته بندی برکیفیت وبازار پسندی سوریمی (چکیده)
125 - تدوین مدل پیشنهادی بازار منطقه ای برق با مشارکت کشورهای همسایه (چکیده)
126 - بخش‌بندی بازار به کمک مفهوم ارزش زمان عمر مشتری (چکیده)
127 - بررسی بازارهای تعاونی های صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان (چکیده)
128 - انتقال قیمت نهاده های وارداتی بخش طیور از بازارهای جهانی به بازارهای داخلی مطالعه موردی کنجاله سویا و پودر ماهی (چکیده)
129 - بررسی میزان آموزش مهارت های اشتغال زای مورد نیاز بازار کار در برنامه های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی (چکیده)
130 - تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی) (چکیده)
131 - بررسی روند تولید و تجارت پنبه و ساختار بازار جهانی این محصول (چکیده)
132 - تحلیل بازتابهای سیاسی- فضایی بازارچه های مرزی(نمونه موردی بازارچه مرزی با شماق مریوان) (چکیده)
133 - بررسی حکم تکلیفی فعالیت در سیستم بازاریابی شبکه ای ناسالم (چکیده)
134 - بررسی اثر هدفمندی یارانه ها بر انتقال قیمت در بازار تخم مرغ ایران (چکیده)
135 - بررسی حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از مدل انتظارات عقلایی (چکیده)
136 - ارائه یک توصیه گر مبتنی بر AHP بمنظور فراهم نمودن مشاوره جهت سرمایه گذاری در بازارهای بورسِ کالا، سهام و اوراق بهادار (چکیده)
137 - بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان ویژه ی پایدار شهر به منظور رقابت در عرصه ی جهانی(مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
138 - بررسی و اولوی تبندی شیوه های خدمات رسانی نوین در بازارهای ارزاق شهرداری مشهد (چکیده)
139 - بررسی و ارزیابی بازارهای میوه و ارزاق شهرداری با استفاده از برنامه ریزی چند معیاری :مطالعه موردی بازارهای میوه و ارزاق شهرداری مشهد (چکیده)
140 - بررسی و ارائه شیوه‏ های نوین خدمات رسانی در بازارهای ارزاق شهرداری: مطالعه موردی بازارهای ارزاق شهرداری مشهد (چکیده)
141 - بررسی مشکلات مربوط به تولید و بازاریابی انار در استان خراسان رضوی (چکیده)
142 - صادرات گاز ایران، چالش ها و فرصت ها (با تأکید بر بازار گاز اروپا) (چکیده)
143 - کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده (چکیده)
144 - بخش بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
145 - بررسی تحلیلی توانایی اجزای تعهدی و نقدی سود در پیش‌بینی سودهای غیرعادی و ارزش بازار سهام (چکیده)
146 - بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسی (چکیده)
147 - بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسی (چکیده)
148 - بررسی ساختار بازار و تحلیل بازارهای هدف زردآلوی ایران (چکیده)
149 - تحلیل ساختار بازار بین المللی بادام و چالشهای فراروی توسعه صادرات ایران (چکیده)
150 - بررسی تأثیر سیاست پراکنده سازی بر رقابت پذیری بازار بر پایه تخمین بازه تغییرات شاخص HHI (چکیده)
151 - شبیه سازی تبانی در بازار برق با کمک الگوریتم PSO (چکیده)
152 - مقایسه تاثیر اطلاعات رسمی و شایعات بر انتخاب خریداران حقیقی سهام در بازار بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
153 - تحلیل بازار بین المللی انار و چالشهای فراروی توسعه صادرات ایران (چکیده)
154 - انتقال نامتقارن عمودی قیمت در بازار شیر ایران (چکیده)
155 - جایگاه و نقش شهرداری در بازاریابی و توسعه محصولات گردشگری (چکیده)
156 - تجزیه و تحلیل مدل پرداخت به برندگان مناقصات همزمان بازار انرژی و رزرو چرخشی بر پایه سیستم چندعاملی (چکیده)
157 - محاسبه هزینه فرصت از دست رفته به دلیل عدم شرکت در بازار انرژی از دیدگاه مالک جهت تصمیم گیری شرکت واحدهای تولیدی در بازار رزرو (چکیده)
158 - پیامدهای رفاهی سیاستهای کشاورزی در بازار گندم و نان (چکیده)
159 - توسعه ای منطقه ای در استان سیستان و بلوچستان با استفاده از مدل بازار کار (چکیده)
160 - الگوی انتقال قیمت در بازار تخم مرغ ایران (چکیده)
161 - تحلیلی ساختار بازار و اثر انتقال قیمت بر حاشیه بازاریابی در صنعت گوشت گاو کشور (چکیده)
162 - کارایی اطلاعاتی بازار بورس به روش آزمون نسبت واریانس (چکیده)
163 - شناسایی عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاریابی اینترنتی در شرکت صنایع غذایی استان خراسان رضوی (چکیده)
164 - ارائه روشی جهت ارزیابی وضعیت رقابتی بودن بازار HHI بر پایه تخمین بازه تغییرات شاخص (چکیده)
165 - بازار مسلمانان و حلیت و طهارت کالای عرضه شده در آن (چکیده)
166 - مدل سازی تبانی واح دهای تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها (چکیده)
167 - بررسی بازاریابی و پیوستگی بازار محصولات کشاورزی با مطالعه ی موردی زردآلوی ایران (چکیده)
168 - استفاده از روش شبکه های عصبی برای پیش بینی قیمت خرید انرژی در بازار برق ایران (چکیده)
169 - الگوی آستانه‌ای انتقال قیمت‌ در بازار گوشت مرغ ایران (چکیده)
170 - ارزیابی اثر هزینه های مبادله بر دسترسی کشاورزان به بازار رسمی اعتبارات در ایران (چکیده)
171 - ارائه یک روش جدید برای تصمیم گیری جهت شرکت واحدهای تولیدی در بازار رزرو از دیدگاه مالک با استفاده از محاسبه هزینه فرصت (چکیده)
172 - بخش بندی بازار بانک های مشهد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
173 - الگوی انتقال قیمت پسته ایران در بازار جهانی (چکیده)
174 - برنامه ریزی و بهره برداری بهینه تولید توان راکتیو با هدف کاهش قدرت بازار (مطالعه موردی شبکه 400 خراسان) (چکیده)
175 - بررسی بازاریابی خرما در ایران (مطالعه موردی شهرستان بم) (چکیده)
176 - تحلیل ساختار بازار و اثر انتقال قیمت بر حاشیه بازاریابی در صنعت شیر ایران (چکیده)
177 - ارزیابی سیاست تنظیم بازار گوشت مرغ در ایران (چکیده)
178 - نقش منطق فازی در طراحی آمیخته بازاریابی (چکیده)
179 - ارزیابی سیاستهای حمایتی دولت در بازار گندم ایران (چکیده)
180 - تعیین مزیت نسبی و شناسائی بازارهای هدف فرش دستباف ایران (چکیده)
181 - صندوق های قرض الحسنه ارزیابی کارکرد در بازار پول و اعتبار (چکیده)
182 - تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهر مشهد (چکیده)
183 - ارزیابی اقتصادی و بررسی منافع حاصل از احداث راه‌های جدید ترانزیتی (مطالعه موردی پروژه سربیشه به بازارچه مرزی میل 78 کشور) (چکیده)
184 - تحلیل اقتصادی تولید و بازاریابی زیره سبز ( مطالعه موردی شهرستان سبزوار) (چکیده)
185 - برنامه ریزی توسعه شبکه انتقال تحت شرایط بازار برق با در نظر گرفتن هزینه برقراری امنیت (چکیده)
186 - بررسی میزان تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی ورزشی در ایران (چکیده)
187 - بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تاکید بر عناصر 4p (چکیده)
188 - بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت (چکیده)
189 - مقابله با بازارهای خاکستری (چکیده)
190 - بازاریابی سبز راهی بسوی رقابت پایدار (چکیده)
191 - کارکرد دولت و بازار در فرایند رشد اقتصادی ایران (چکیده)
192 - مقایسه قیمت واگذاری سهام شرکت‌های دولتی مشمول خصوصی‌سازی با دو مدل قیمت‌گذاری شاخص رشد ارزش سهام و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری سهام شرکت‎های مشابه (چکیده)
193 - بررسی مساله قیمت دهی با توجه به محدودیتهای بازار برق ایران و مطالعه موردی بازار برق خراسان (چکیده)
194 - تنظیم و تخمین بودجه متوسط سالانه شرکتهای برق منطقه ای در محیط بازار برق ایران مبتنی بر استراتژی قیمت دهی (چکیده)
195 - تنظیم بهینه قراردادهای پیش فروش و پیش خرید برق به کمک آنالیز سناریوهای چندگانه در بازار برق ایران (چکیده)
196 - مدیریت ریسک و قیمت دهی بهینه در بازار برق چند ناحیه ای بر پایه مناقصه Pay-as-Bid (چکیده)
197 - آنالیز هزینه های تولید توان راکتیو جهت مشارکت در بازار توان راکتیو (مطالعه موردی نیروگاه توس مشهد) (چکیده)
198 - مدیریت و اصلاح الگوی مصرف بار روزانه یک مصرف کننده بزرگ در محیط بازار برق به کمک روشهای هوشمند (چکیده)
199 - ارائه شاخصی جدید به منظور رتبه بندی کارآمدی نیروگاه ها در بازار برق از دیدگاه مالک (مطالعه موردی: نیروگاههای برق منطقه ای خراسان) (چکیده)
200 - کاهش قدرت بازار تشدید شده بر اثر تخصیص حقوق مالی انتقال (چکیده)
201 - جایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش قدرت بازار (چکیده)
202 - تعیین تعرفه های مشترکین مختلف شرکت های توزیع با توجه به راه اندازی بازار برق ایران (چکیده)
203 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
204 - بررسی اثر یارانه صادراتی رقیب خارجی بر صادرات فولاد خام ایران در چارچوب مدل راهبردی تجاری و ساختار بازار استاکلبرگ (چکیده)
205 - ارائه روشی جدید جهت تعیین سهم امنیت در هزینه های خطوط انتقال بر اساس قیمت حاشیه ای محلی بازار (چکیده)
206 - اثر چرخه‌های بازار سهام بر واکنش سرمایه‌گذاران نسبت به تغییرات غیرمنتظره اقلام تعهدی (چکیده)
207 - تجزیه و تحلیل اثر متقابل بازار انرژی-رزرو چرخشی و بازار رزرو جایگزین در مدل تخصیص پشت سرهم و همزمان (چکیده)
208 - طراحی و تحلیل بازار رزرو در محیط رقابتی صنعت برق بر اساس مدل Pay-as-Bid (چکیده)
209 - رویکردی جدید در پیش‎بینی پذیری قیمت در بازارهای رقابتی انرژی الکتریکی (چکیده)
210 - بررسی و تحلیل پیش بینی پذیری قیمت برق در بازارهای رقابتی انرژی الکتریکی (چکیده)
211 - بازارمحوری بر پایه تفکر بازاریابی (چکیده)
212 - تاثیر نیروهای رقابتی بازار براستراتژیهای (چکیده)
213 - فرایند بازاریابی سیاسی (چکیده)
214 - بررسی جایگاه تروریسم در بازاریابی بین الملل (چکیده)
215 - ارایه مدل برای پیش بینی عملکرد (مالی و بازار)شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از اطلاعات مالی منتشره (چکیده)
216 - تاثیر فرهنگ بازار محوری بر عملکرد بازرگانی شرکت های قطعه ساز خودرو مشهد (چکیده)
217 - نقش صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار (چکیده)
218 - مدل پیشنهادی بازار رزرو برای سیستم تجدید ساختار یافته ایران (چکیده)
219 - پیاده سازی قیود غیر خطی برنامه ریزی واحدها در بازار برق ایران با مدل ترکیبی صفر و یک (چکیده)
220 - تحلیل سرمایه گذاری مولد گازسوز با توجه به شرایط خرید تضمینی انرژی در بازار برق (چکیده)
221 - بررسی علل عدم تطابق اجرای مرکز ملی راهبری و پایش شبکه سراسری با برنامه ریزی بازار برق ایران (چکیده)
222 - طراحی یک آلگوریتم کاربردی پیش بینی بار به کمک شبکه های عصبی با هدف کاهش جریمه پرداختی خریداران بازار برق با استفاده از آلگوریتم ژنتیک (چکیده)
223 - ارزیابی نقش قراردادهای تضمینی ظرفیت در پایداری بلند مدت بازار برق (چکیده)
224 - ارزیابی شبکه بازاررسانی شیر در استان خراسان (چکیده)
225 - ارزیابی شبکه بازاررسانی لوبیا در شهرستان مشهد (چکیده)
226 - بررسی پراکنش قیمتی و کارایی بازار محصولات باغی در استان خراسان: پیام ها و راهکارهای سیاستی (چکیده)
227 - کاربرد معیار آنتروپی در ارزیابی درجه اهمیت فعالیتهای بازاریابی در دو بخش کشاورزی و صنعت استان خراسان (چکیده)
228 - بررسی بازاریابی خرما: مطالعه موردی بم (چکیده)
229 - رکود بازار مرکبات مازندران: پیامدها و راه حل ها (چکیده)
230 - بررسی اثر افزایش سرمایه برارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بها دار تهران (چکیده)
231 - بررسی تاثیر حضور عاملهای قیمت دهنده با استراتژی های معین در کنار عاملهای یادگیرنده تقویتی در یک بازار برق رقابتی (چکیده)
232 - تعیین تعرفه های مشترکین مختلف شرکتهای توزیع با توجه به راه اندازی بازار برق ایران (چکیده)
233 - برنامه ريزي توسعه شبكه انتقال برق در بازارهاي رقابتي (چکیده)
234 - جایگاه بازار عُکاظ و کارکرد آن در زندگی اجتماعی عرب قبل از اسلام (چکیده)
235 - بررسی و تحلیل کارآیی و بازاریابی زرشک کاران استان خراسان (مطالعه موردی: شهرستان قاینات) (چکیده)
236 - ارزیابی مقایسه‌ای نسبت به نیرو - خمش سیم‌های ارتدنسی استینلس استیل موجود در بازار ایران (چکیده)
237 - بررسی کارایی بازاریابی مرغ گوشتی در استان خراسان (چکیده)
238 - بررسی بازاریابی و تاثیر سیاست های تجاری به صادرات و بهره وری سیب در استان خراسان (چکیده)
239 - مطالعه وضعيت بازار كار طي برنامه سوم توسعه ( مورد مطالعاتي خراسان) (چکیده)
240 - بررسي ماهيت روند نوسانات قيمت (بازده سهام) در بازاربورس تهران (چکیده)
241 - ورود به سازمان جهانی تجارت و همگرائی بازار محصولات کشاورزی در ایران (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر